آرمین هادی پور به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا امروز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه در روز دوم این مسابقات، تیم کشورمان تنها یک نماینده در وزن 54- کیلوگرم داشت. آرمین هادی پور با دیر صادر شدن ویزا بامداد چهارشنبه راهی منچستر شده و قبل از شروع رقابتهای خود وزن کشی کرد. ولی این مسائل روی کار او تأثیر منفی نگذاشت و کار خود را باقدرت شروع کرد.

آرمین هادی پور به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

وی دور نخست استراحت داشت و سپس ماهامادو آمادو از نیجر را 20 بر 9 شکست داد و در ادامه هم برابر وادیم دیمیترو نماینده مولداوی قبل از سرانجام راند دوم 24 بر یک به رجحان دست یافت. هادی پور در مبارزه سوم و در مرحله یک چهارم نهایی هم برابر رامنارونگ ساوکویهاری از تایلند به رجحان 26 بر 6 دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

هادی پور امشب برای رسیدن به دیدار نهایی به میدان می رود.

در مسابقات امشب مهلا مؤمن زاده برای کسب مدال طلا مبارزه می نماید. روز گذشته هم پلنگ افکن و خدابنده از دور مسابقات خارج شدند. ضمن اینکه میرهاشم حسینی هم به دلیل دیر صادر شدن ویزا پیروز به حضور در این مسابقات نشده بود.

برنامه روز سوم مسابقات

بر اساس برنامه اعلامی فردا آدینه و در سومین روز این رقابت ها مبارزات اوزان 74- کیلوگرم مردان و 49- و 57- کیلوگرم زنان پیگیری می گردد که امیرمحمد بخشی، ناهید کیانی و پریسا جوادی نمایندگان ایران در این روز هستد.

امیرمحمد بخشی نماینده وزن 74- کیلوگرم ایران در نخستین گام میگوئل ترجوس سالاس از کلمبیا را پیش رو دارد. امیرمحمد در صورت رجحان با کریستین مکنیش نماینده انگلستان مبارزه می نماید.

ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه باید یونیشا رای از نپال را شکست دهد و در صورت راهیابی به مرحله بعد به مصاف برنده دیدار ازبکستان و اندونزی می رود.

پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم نیز در نخستین گام با دزیره رولاف از آمریکا دیدار می کند و در مرحله بعد پاتریکا آدامکیویسز تکواندوکار با سابقه لهستانی قهرمان اروپا 2018 و قهرمان و نایب قهرمان نوجوانان اروپا را پیش رو دارد.

بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا به میزبانی انگلستان در منچستر جریان دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7710

به "آرمین هادی پور به مرحله نیمه نهایی صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمین هادی پور به مرحله نیمه نهایی صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید