آشنایی با فرودگاه چابهار و هتل های نزدیک به آن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، چابهار یک شهر بندری و یکی از منطقه ها آزاد ایران است که رفت و آمد هوایی زیادی از سراسر ایران به این شهر انجام می گردد.

آشنایی با فرودگاه چابهار و هتل های نزدیک به آن

تاریخچه فرودگاه چابهار

در حال حاضر پروازهای داخلی و خارجی به چابهار در فرودگاه کنارک انجام می گردد. فرودگاه کنارک در شهرستان کنارک قرار گرفته است و میزبان پروازهای داخلی و خارجی به چابهار است. از آنجایی که فرودگاه کنارک کوچک است و امکانات محدودی دارد، امکان توسعه آن برای توسعه فعالیت های فرودگاه وجود ندارد. به همین علت تصمیم گرفته شده که فرودگاه بین المللی چابهار در منطقه آزاد چابهاراحداث گردد.

پروازهای فرودگاه چابهار

هر چند فرودگاه کنارک مساحت و امکانات گسترده ای ندارد، اما یک فرودگاه بین المللی است. هر ماه نزدیک به 100 پرواز ورودی و خروجی به این فرودگاه انجام می گردد که بخش زیادی از آنها پروازهای داخلی است.

  • پروازهای داخلی در فرودگاه چابهار از مبدا و به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران، فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه شهید دستغیب شیراز، زاهدان و ایرانشهر است.

علاوه بر این مقاصد داخلی قرار است پرواز به شهرهای زاهدان، بیرجند، مشهد، شیراز، اصفهان، یزد، تبریز و ارومیه هم به فهرست پروازهای داخلی اضافه گردد. در کنار دبی و مسقط قرار است در آینده پروازهای خارجی شهرهای کراچی در پاکستان و کابل در افغانستان را هم پوشش دهد.

  • پروازهای خارجی فرودگاه چابهار فقط به دو شهر دوبی در امارات و مسقط در عمان انجام می گردد. اینکه کدام هواپیمایی ها برای کدام مقاصد داخلی و خارجی پرواز دارند را در جدول زیر می بینید:

ترمینال های فرودگاه چابهار

در حال حاضر 5 ایرلاین در فرودگاه چابهار رفت و آمد دارند؛ این هواپیمایی ها شامل هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی کیش و هوایپمایی قشم است.

فرودگاه کنارک دو ترمینال مجزا برای سفرهای داخلی و خارجی دارد.

هتل های نزدیک به فرودگاه چابهار

حالا بعد از سفر به چابهار که پرواز شما در فرودگاه شهرستان کنارک خواهد نشست، هتل های نزدیک به این فرودگاه ها را آنالیز می کنیم. آشنایی با این هتل ها یاری می نماید که با توجه به بودجه ای که در نظر دارید یا هدف تان از سفر که ممکن است سفر کاری یا تفریحی باشد، هتل مناسب را انتخاب کنید. در خصوص هتل های چابهار، یک مسئله مهم باید بدانید:

هیچ هتل 5 ستاره ای در چابهار وجود ندارد. اما هتل های 4 ستاره چابهار امکانات بسیار خوب و با کیفیتی دارند که خدمات خیلی خوبی به مهمانان این شهر بندری ارائه می دهند. در ادامه با برترین هتل های چهار ستاره و سه ستاره چابهار آشنا می شوید.

هتل های 4 ستاره چابهار

بالاترین ستاره هتل ها در چابهار 4 است. هتل لاله چابهار، هتل فردوس چابهار و هتل لیپار معروف ترین هتل های چابهار هستند که تقریبا انتخاب اول گردشگران این شهر هستند. امکانات هر یک از این هتل ها را ادامه معرفی می کنیم.

هتل لاله چابهار

هتل 4 ستاره لاله چابهار از زیر مجموعه هتل های زنجیره ای لاله است که در شهرهای دیگر مثل تهران و شیراز هم شعبه دارند. این هتل در دو طبقه ساخته شده و در 38 اتاق و سوئیت میزبان مهمانان است. هتل یک رستوران خیلی خوب دارد که منوی آن انواع غذاهای محلی و ایرانی را پیشنهاد می دهد. تور جاذبه های گردشگری چابهار هم فرصت خوبی است که همراه با یک لیدر مجرب شهر را کشف کنید.

هتل لاله چابهار به تازگی در سال 97 بازسازی شده است. تمام اتاق ها و سوئیت ها امکانات لازم برای اقامت دنج از تخت خواب راحت گرفته تا مینی بار و مبل و جایگاه راحتی و سرویس بهداشتی و حمام تر و تمیز را در اختیار مهمانان قرار می دهند.

امکانات هتل

هتل استخر سرپوشیده دارد که می توانید صبح روزهای سفرتان را با آب تنی آغاز کنید یا عصرها بعد از گشت و گذار در زیبایی های چابهار خستگی روز را به در کنید. یک فروشگاه صنایع دستی هم در هتل لاله وجود دارد که می توانید سوغاتی های به یادماندنی خریداری کنید و با خودتان ببرید. هتل اتاق جلسات مجهزی دارد که آن را برای سفرهای کاری گزینه مناسبی می نماید.

هتل لیپار چابهار

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره چابهار که خیلی معروف و مورد پسند مهمانان است، همین هتل لیپار است. گردشگران به خاطر نزدیکی هتل لیپار به خیلی از مراکز خرید معروف چابهار مثل مرکز خرید صالحیار، فردوس، تیس و بعلاوه به خاطر نزدیکی هتل به دریا خیلی از این هتل 4 ستاره استقبال می نمایند.

هتل در 3 طبقه ساخته شده است و در مجموع 107 اتاق دارد. اتاق های هتل بسیار تر و تمیز هستند و هر آنچه که برای یک اقامت دنج و راحت در شهر بندری چابهار لازم دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات هتل لیپار

رستوران هتل لیپار انواع غذاهای محلی و غذاهای ایرانی را سرو می نماید و هیچ مهمانی ناراضی رستوران را ترک نمی نماید. هتل سالن بدنسازی هم دارد که برای کسانی که مدت طولانی در هتل اقامت دارند و خیلی برنامه ورزشی شان برایشان مهم است یک فرصت ایده آل است که در طول سفر هم به برنامه خود برسند. تاکسی سرویس و پارکینگ از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل فردوس چابهار

هتل فردوس یک هتل 4 ستاره و از هتل های نوساز چابهار است که خدمات زیادی هم به مهمانانش ارائه می دهد. هتل در دو طبقه ساخته شده و 79 اتاق دارد. اتاق های نوساز هتل برای اقامت گزینه فوق العاده ای هستند.

امکانات هتل چابهار

هتل فروشگاه سوغاتی دارد که در سفرهای کاری خیلی به درد مسافران می خورد. کسانی که در سفر کاری هستند اغلب فرصتی برای گشت و گذار در شهر را ندارند در نتیجه فروشگاه سوغاتی هتل یک فرصت خوب برای خرید یادگاری و سوغاتی برای خانواده و دوستان است.

در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و ایرانی سرو می گردد. هتل یک باغ چای فوق العاده دارد که می توانید عصرهای دنجی را به صرف نوشیدن چای در آرامش مطلق بگذرانید. در اتاق ماساژ یک ماساژ درست و حسابی بگیرید وتمام خستگی های روزهای کاری را یکجا در کنید. خدمات تور گردشگری، ترانسفر و تاکسی سرویس هم از دیگر امکانات هتل 4 ستاره فردوس چابهار هستند.

هتل های سه ستاره چابهار

بعد از هتل های 4 ستاره می رسیم به هتل های ستاره که انتخاب خیلی از مسافران برای سفرهای ارزان است. طبیعتا نمی گردد از هتل های سه ستاره امکانات هتل های 4 یا 5 ستاره را داشته باشیم اما تمیزی هتل و برخورد خوب کارکنان برخی از هتل های سه ستاره آن ها را انتخاب اصلی گردشگران می نمایند.

هتل آذین چابهار

هتل سه ستاره آذین یک هتل نوساز است. موقعیت هتل در دسترسی راحت به ساحل برای پیاده روی و لذت بردن از دریا این هتل را محبوب گرشدگران نموده است. تمام 22 اتاق هتل که در دو طبقه قرار گرفته اند امکانات خوبی برای اقامت دارند از تخت های راحت و تلوزیون گرفته تا مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی و حمام تر و تمیز.

امکانات هتل آذین

رستوران هتل غذاهای بسیار با کیفیتی سرو می نماید که منوی متنوع آن همه مهمانان را راضی نگه می دارد. در کافی شاپ هتل می توانید انواع نوشیدنی و میان وعده را نوش جان کنید. خشکشویی و پارکینگ روباز با ظرفیت 20 خودرو از دیگر امکانات هتل آذین چابهارهستند.

هتل ونوس چابهار

هتل ونوس یک هتل سه ستاره معتبر در چابهار است که اغلب مهمانان از برخورد پرسنل این هتل راضی هستند. هتل در نزدیکی دریا قرار گرفته است و برخی از اتاق های آن رو به دریا هستند. اگه می خواهید اتاق رو به دریا داشته باشید بهتر است موقع رزرو به این نکته دقت کنید.

امکانات هتل ونوس

تنها امکانات رفاهی هتل رستوران و پارکینگ است. رستوران هتل ظرفیت 100 مهمان را دارد و غذاهای سنتی و ایرانی سرو می نماید.

با امکانات فرودگاه چابهار و هتل های نزدیک به آن آشنا شدید. اگر تجربه اقامت در این هتل ها را دارید یا نکته ای هست که در خصوص فرودگاه کنارک از قلم افتاده است، شما برای ما بنویسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61598

به "آشنایی با فرودگاه چابهار و هتل های نزدیک به آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فرودگاه چابهار و هتل های نزدیک به آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید