آشنایی با چند مقصد دیدنی در ویتنام

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در ویتنام شهرهای هانوی و هوچی مین مکان های دیدنی این کشور به شمار می آیند، با این حال به لطف وجود فرودگاه بین المللی در دانانگ، گردشگران قادر به بازدید از مناطق مرکزی ویتنام نیز شده اند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با چند مقصد جدید در ویتنام آشنا کنیم.

آشنایی با چند مقصد دیدنی در ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

جنوب شهر دانانگ

سفر به این شهرستان به شما از چگونگی توسعه ای ویتنام خبر می دهد و جاذبه هایی مانند معابد، بتکده، کوه سنگ مرمر و چند پل تاریخی دارد که دیدنش خالی از لطف نیست.

نمای تاریخی

Imperial City یک میراث جهانی ثبت شده در یونسکو است. این مکان شامل صدها آثار تاریخی و ویرانه های از آنها است، بیشتر بازدیدنمایندگان جذب مقبره های سلطنتی این شهر می شوند، هرچند که روزهای شکوه این شهر سپری شده است اما همچنان پر از داستان و افسانه است، هنگامی که شما به این شهر پا می گذارید می توانید خود را در یک امپراتوری تصور کنید.

بعضی از بازدیدنمایندگان به کنار رودخانه رفته و می توانند تماشای یک غروب باشکوه را بدون مزاحمتی تجربه نمایند، در کنار تالاب گیانگ با مردم محلی برخورد داشته باشند و همچنین برای شام از غذای دریایی فوق العاده تازه لذت ببرند.

هپی هویان

بندر تجاری هپی هویان، در حال حاظر یک موزه با لیست کامل میراث جهانی یونسکو است، کسانی که مشتاق تماشا و کشف معماری چین و ژاپن هستند، این مکان را از دست ندهند. این معبد در کنار رودخانه با سرعت کندی روزگار را می گذراند و می تواند برای شما فوق العاده جذاب باشد.

اگر شما بتوانید سفر خود را با کامل شدن ماه هماهنگ کنید در این صورت لذت شما از دیدن شهر باستانی در شب، زیر نور ماه به همراه جشنواره فانوس ها و دیدن مردم محلی در حال ارسال شمع بر روی قایق های کاغذی برای ادای احترام به اجدادشان، ترافیک نور و روشنایی و فضای جادویی و حس سرگرم نماینده ای آن، دوچندان خواهد بود.

hat -trick یکی از مکان های بسیار قدیمی است که امروزه خرابه های از آن باقی مانده است، امروزه به بازدیدنمایندگان برای حفظ آن چندان اجازه رفت و آمد به آنجا داده نخواهد شد ولی شما می توانید از فاصله دور از آنجا عکس بگیرید.

دانانگ و هویان دو شهر اقامتی با تمام امکانات لوکس برای گردشگران است، منظره دریا، اجازه ای استراحت زیر درختان انجیر برای مدت زمان دلخواه، نوشیدنی های متفاوت و ماساژ یا آب گرم، از ویژگی های سفر به ویتنام است که می تواند حس سفر به شرق آسیا را به طور کامل به شما منتقل کند.

نظر شما درباره سفر به مقاصد ناشناخته و عجیب تر چیست؟ مقاصدی که کمتر به عنوان گزینه سفر ما انتخاب می شوند. لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع: کجارو / aluxurytravelblog.com
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11608

به "آشنایی با چند مقصد دیدنی در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با چند مقصد دیدنی در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید