آشنایی با 8 جزیره بی نظیر جهان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مطمئنا تا به حال با جزیره های زیبای بسیاری آشنا شده اید، اما این مقاله 8 نمونه از مهم ترین جزیره های بی نظیر جهان در یک جا به شما معرفی می نماید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

آشنایی با 8 جزیره بی نظیر جهان

بالی، اندونزی

بالی جزیره و استانی در اندونزی، یکی از معروف ترین مقاصد گردشگری دنیا است. این جزیره منزلگاه اقلیت هندوهای اندونزی است که دارای کوه های آتشفشانی، پرندگان و حیواناتی چون مینای بالی، چلچله، پری شاهرخ چینی، مکاک دم دراز و غیره است.

کورفو، یونان

کورفو دومین جزیره بزرگ دریای ایونی یا دریای یونان است.

جزیره همیلتون، استرالیا

جزیره همیلتون بزرگ ترین جزیره از مجموعه جزایر ویتساندی، در کویینزلند است. این جزیره که در میان جزایر ویتساندی تنها فرودگاه را دارد، بسیار توریست پذیر است.

جزیره لوکالا، فیجی

جزیره لوکالا واقع در فیجی، در سال 2003، به دیتریش ماتسیتس، رئیس شرکت رد بول (Red Bull) فروخته شد. او این مکان را به اقامتگاهی برای افراد مشهور تبدیل نموده است.

لاندا جیراوارو، مالدیو

جزیره جیراوارو که به چهار فصل در لاداجیراواروو معروف است، در با اتول (Baa Atoll) در مالدیو قرار گرفته است. با ساخت اقامتگاه چهار فصل در سال 2004، این جزیره به یکی از جزایر قابل سکونت در مالدیو تبدیل شده است. گیاهان بومی این منطقه شامل تاکاماکاس (یا کالوفیلوم)، نارگیل و پاندانوس می باشد. این پوشش گیاهی پناهگاه گونه های حیوانی زیادی چون گِکو (Gecko)، قناری پر سرخ، خرچنگ، خرچنگ گوشه گیر، مارمولک های اژدها و پروانه ها است.

مائوئی، هاوایی

جزیره مائوئی دومین جزیره بزرگ، در میان جزایر هاوایی است که از آن قهوه، فندق استرالیایی، پاپایا، گل های گرمسیری، شکر و آناناس صادر می گردد.

ماستیک

ماستیک، جزیره ای خصوصی است و بخشی از سنت وینسنت و گرنادین ها می باشد. طی سال ها، این جزیره افراد مشهور زیادی از جمله پل مک کارتنی (خواننده و آهنگساز راک و عضو گروه بیتلز) و ملکه الیزابت دوم را به خود جذب نموده است.

سانتورینی، یونان

سانتورینی جزیره ای در دریای اژه در یونان می باشد. این جزیره به دلیل موقعیت ویژه و خانه های سفیدرنگش بسیار معروف است. به خاطر محیط زیست و آب و هوای منحصربفردی که این جزیره دارد و همچنین وجود خاکستر آتشفشان در خاک، سانتورینی دارای محصولات بی نظیری است. گوجه سانتورینی یکی از این محصولات است، گوجه هایی بسیار کوچک، خوشمزه، شیرین و بسیار قرمز.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: کجارو / businessinsider
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16686

به "آشنایی با 8 جزیره بی نظیر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 8 جزیره بی نظیر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید