شروع طرح ملی ارتقای خوابگاه های دولتی در دانشگاه تبریز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طرح ملی ارتقای خوابگاه های دولتی با حمایت خیرین در دانشگاه تبریز شروع شده که حاج کاظم قلمچی یکی از خیران مشارکت کننده در این طرح است.

شروع طرح ملی ارتقای خوابگاه های دولتی در دانشگاه تبریز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اخیرا طرح ملی ارتقای خوابگاه های دولتی با حمایت خیرین در دانشگاه تبریز شروع شده که حاج کاظم قلمچی یکی از خیران مشارکت کننده در این طرح است.

گفتنی است، بر اساس طرح ملی ارتقای خوابگاه های دولتی در صندوق رفاه، مبنی بر ارتقای خوابگاه های رتبه چهار و پنج با مشارکت 30 درصد دانشگاه، 30 درصد خیرین و 40 درصد صندوق رفاه دانشجویان، دو بلوک چهار و دو از خوابگاه شهدا ویژه خواهران مشمول این طرح قرار گرفته که هزینه اجرای این طرح بالغ بر 16 میلیارد ریال برآورد شده که سهم حاج کاظم قلمچی خیر مشارکت کننده در این طرح حدود 5 میلیارد ریال اعلام شده است.

گفتنی است، دانشگاه تبریز در حال حاضر با ظرفیت حدود 5500 تخت، به صد در صد دانشجویان واجد شرایط در سه مجتمع خوابگاهی فجر، شهدا و، ولی عصر عج خوابگاه واگذار می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41531

به "شروع طرح ملی ارتقای خوابگاه های دولتی در دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح ملی ارتقای خوابگاه های دولتی در دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید