آموزش آرایش به وسیله دیوید بکام!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دیوید بکام با انتشار ویدئویی که در آن در خصوص روتین آرایش روزانه خود صحبت می نماید، بسیاری از هواداران خود را شگفت زده نموده است. او تصمیم گرفت اکانت تیک تاک همسرش ویکتوریا بکام را تصاحب کند و همه چیز را در خصوص روتین آرایش به هواداران بگوید. البته خیلی زود معلوم شد که دیوید باز هم میخواهد که سر به سر ویکتوریا بگذارد و با او شوخی کند.

آموزش آرایش به وسیله دیوید بکام!

بکام ویدیو را با گفتن این جمله شروع کرد: کمی از آن استفاده می کنم، همسرم به من می گوید که این برترین نور برای فراوری محتواست و یک برس آرایش را روی صورتش می کشد. و ادامه داد: من هم موافقم اما واقعا نمی دانم که در خصوص چه چیزی صحبت می کنم. دوست دارم پوستم را مرطوب کنم و مراقب پوستم باشم و طبق گفته ویکتوریا بکام بیوتی، این برترین راه برای انجام این کار است.

طرفداران کانال تیک تاک ویکتوریا از ویدئوی دیوید لذت بردند. یکی نوشت: مانند بکام محوش کنید. دومی اضافه نمود: آموزشی که نمی دانستیم به آن احتیاج داریم، و سومی با کلی اموجی خنده نوشت: حتی ذره ای مواد آرایشی هم روی برسش وجود ندارد.

این زوج رابطه خیلی سالمی باهم دارند و همواره سر به سر یکدیگر می گذارند. دیوید به تازگی وقتی متوجه شد که ویکتوریا رژیم غذایی سخت خود را برای دقایقی کنار گذاشته، فرصت را غنیمت شمرد و با او شوخی کرد. ویکتوریا تصویر جشن تولد خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و دیوید زیر ویدئو نوشت: بله و او کیک می خورد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 88773

به "آموزش آرایش به وسیله دیوید بکام!" امتیاز دهید

1 کاربر به "آموزش آرایش به وسیله دیوید بکام!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش آرایش به وسیله دیوید بکام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید