آیا هتل های نسل آینده به این شکل ساخته خواهند شد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، این هتل که اخیراً در آمستردام افتتاح شده و CityHub نام دارد برای سرویس دهی به مسافران نسل Y یعنی کسانی که 25 تا 35 ساله هستند ساخته شده است تا سبک زندگی دیجیتال را تجربه نمایند.

نسل Y نسلی است که 24/7 آنلاین است و در دنیایی احساس راحتی می نماید که پر از صفحه های لمسی و خدمات سریع باشد.

آیا هتل های نسل آینده به این شکل ساخته خواهند شد؟

هزینه سکونت در این هتل مانند هاستل است اما در عین حال حریم خصوصی بیشتری دارد؛ این هتل در محل یک انبار قدیمی و صنعتی قرار گرفته است.

این فضا پاتوق نام دارد و سالن استراحت بزرگی است که مسافران می توانند با استفاده از دستبند های مخصوصی وارد شده و در آن جا کنار هم جمع شوند و از قسمت بار استفاده نمایند.

این هتل دارای 50 واحد برای استراحت است که Hubs نامیده شده و هر یک از آن ها مجهز به یک تخت دونفره و راحت، وای فای، سیستم روشنایی و سیستم موسیقی است که از طریق اپلیکیشن مخصوصی قابل مدیریت برای مسافران است.

هر واحد به صورت L طراحی شده است تا بتوان تعداد واحد های بیشتری در فضا به وجود آورد.

در این عکس می توانید ببینید که تخت ها حریم خصوصی بیشتری نسبت به هاستل دارند؛ اما سرویس های بهداشتی به صورت مشترک استفاده می گردد.

مسافرین این هتل می توانند در هنگام سکونت از اپلیکیشن مخصوص هتل استفاده نمایند که هدایت برای سفر در بارسلونا است و پیشنهادهایی از رویدادها و فعالیت های جاری در هر هفته دارد، هم چنین با وجود یک چت روم اختصاصی مهمانان می توانند با هم در ارتباط باشند.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21415

به "آیا هتل های نسل آینده به این شکل ساخته خواهند شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا هتل های نسل آینده به این شکل ساخته خواهند شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید