آیا گریس1 تحریم ها را دور زد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سفیر ایران در لندن با تشریح علت تغییر نام نفتکش گریس 1 بیان کرد که این کشتی تحت هیچگونه تحریمی قرار ندارد و نفت آن نیز بر اساس بارنامه رسمی، متعلق به شرکت ملی نفت ایران است.

آیا گریس1 تحریم ها را دور زد؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در صفحه توئیترش درباره تغییر نام نفتکش گریس 1 نوشت: تغییر نام نفتکش حامل نفت ایران در جبل طارق این برداشت نادرست را برای بعضی ایجاد کرد که این اقدام برای دور زدن تحریمها انجام شده است. در حالی که ضرورت این اقدام از مخالفت پاناما با ادامه راستا این نفتکش تحت پرچم آن کشور شروع شد. بر اساس قوانین دریایی، پرچم کشتی تابع محل ثبت آن است.

وی در توئیتی دیگر می افزاید: با تصمیم به قرار دریافت نفتکش تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران، لازم بود که ثبت نفتکش نیز در ایران انجام گردد. طبعا با ثبت کشتی در ایران، نام جدید ایرانی برای آن انتخاب شد. تاکید می گردد که این کشتی تحت هیچگونه تحریمی قرار ندارد و نفت آن نیز بر اساس بارنامه رسمی، متعلق به شرکت ملی نفت ایران است.

310 310

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13555

به "آیا گریس1 تحریم ها را دور زد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا گریس1 تحریم ها را دور زد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید