اجرای 144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده انتظامی استان از اجرای 144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در هفت ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

اجرای 144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی حاجیان گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری 144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باهدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، در نقاط اصلی و حاشیه ای استان اجرا شد که طرح برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان از مهم ترین اولویت های پلیس در اجرای این گونه طرح ها بود.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در اجرای این طرح ها، مأموران پیروز به کشف 128 کیلو و 119 گرم انواع مواد مخدر 3195 عدد قرص غیرمجاز، 2157 عدد قرص روان گردان، کشف 21 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق، 8480 نخ سیگار خارجی قاچاق و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی 50 دستگاه خودرو و 163 دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

حاجیان گفت: کشف 15 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، شش دستگاه خودرو، چهار دستگاه دوچرخه، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه، 2000 عدد قطعات گوشی تلفن همراه، و کشف اموالی از قبیل طلا، موتور آب، یک عدد تنه موتورسیکلت، شش عدد فلش مموری، آلات و ادوات سرقت از دیگر توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان بوده است.

وی یادآور شد: در راستای مقابله با سرقت نیز 133 واحد صنفی ضایعاتی غیرمجاز و متخلف پلمب و با 29 خودرو دارای شیشه دودی خارج از ضوابط برخورد شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به رضایت کامل عموم مردم از اجرای چنین طرح هایی، بر همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان در اجرای بهتر این گونه برنامه ها تأکید و شرح داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده پاتوق های فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک که منجر به آسیب ها و جرائم اجتماعی می شود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16508

به "اجرای 144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 144 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید