اختصاص 1200میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری مناطق روستایی اردبیل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید بر حمایت از مجریان طرح های گردشگری استان گفت: در این میان حساب افرادی که تنها با هدف دریافت زمین و تسهیلات اقتصادی اقدام می نمایند از سرمایه گذاران واقعی جدا است.

اختصاص 1200میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری مناطق روستایی اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، ناصر محمودی در جلسه کارگروه گردشگری و سرمایه گذاری خلخال از تخصیص هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری در مناطق روستایی و عشایری استان اردبیل در سال گذشته اطلاع داد.

او اعلام کرد: در حالی که سقف این تسهیلات 120 میلیارد ریال بود با پیگیری استاندار اردبیل این مبلغ به 10 برابر ارتقا یافته است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: مبلغ طرح های معرفی شده به بانک ها جهت دریافت این تسهیلات هزار و 370 میلیارد ریال با نرخ کارمزد 4 تا 6 درصد است.

محمودی با اشاره به اینکه شرکت توسعه گردشگری مجری طرح خانه مسافرهای این استان است، اضافه نمود: دفتر این شرکت در شهرستان سرعین مستقر بوده و هرگونه خدمات مربوط به صدور مجوز خانه های مسافری تنها به وسیله مراجعه به این شرکت امکان پذیر است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12951

به "اختصاص 1200میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری مناطق روستایی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 1200میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های گردشگری مناطق روستایی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید