ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تغییر و تحولات در دنیای دیجیتال و تکنولوژی با شیب زیادی در حال حاضر انجام می گیرد. روش های سنتی جای خود را به روش های مدرن و مجازی می دهد. این امر باعث شده است تا در زمینه های مختلف شاهد انقلاب بزرگی باشیم. شاید دیگر برای اطلاع رسانی ها و یا بازاریابی ها روش های سنتی پاسخگو نباشد.

ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس

بنابراین بهره بردن از مکانیزم های مدرن با استفاده از تکنولوژی های روز انکار ناپذیر است و بر همگان پوشیده نیست که می تواند چه نقش مهمی را در دنیای امروز بازی کند. احتمالا یکی از این ها پیغامک های انبوه باشد. اگر کمی به منوی پیغام های گوشی هوشمند خود سری بزنیم به وضوح می بینیم که پیغامک انبوه و پنل ارسال اس ام اس تا چه اندازه در روزمره ما نفوذ نموده و تا چه حد توانسته در کاربردها و استفاده های ما رخنه کند. همانطور که یک کانال ارتباطی در شبکه های مجازی مثل تلگرام عضو جدا ناپذیری از ما شده، سامانه های پبام کوتاه نیز به همان اندازه نقش مهمی را در زندگی ما دارند. در حال حاضر بازاریابی پیغامکی به یک ابزار کارآمد تبدیل شده از این رو آشنا شدن با فضای این پنل ها و چگونگی کارکرد های آن هائز اهمیت می باشد.

ارسال پیغامک انبوه:

اگر قصد ما ارسال پیغامک به مقدار زیاد و دفعات زیاد و به مخاطبان زیاد باشد، وجود یک پنل ارسال اس ام اس برای این کار لازم و ضروری به نظر می رسد. اصطلاح پیغامک انبوه نیز از دل همین امر به وجود آمده که نشان از حجم بالای مخاطب و پیغام است. چنانچه احتیاج به ارسال طولانی مدت و مکرر هست چه بهتر که برای خود یک سامانه با شماره اختصاصی راه اندازی کنید تا به راحتی از هر جایی بتوانید پیغامک انبوه ارسال نمایید.

به طور قطع برای هر یک از ما به وفور پیش آمده است که در یک موسسه و یا نهادی عضو شده ایم و می خواهیم از فعالیت ها، نشست ها و کارگاه ها و انواع و اقسام برنامه های آن اطلاع داشته باشیم. یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه های ارتباطی این موسسه و یا نهاد سامانه ارسال پیغامک می باشد. به واقع اطلاع رسانی به مخاطبین یکی از کاربردهای مهمی است که هر کاربری به آن احتیاج دارد. یا به عنوان مثال دیگر، شما بلیت سینما، کنسرت و یا تئاتر خرید نموده اید و کد رزرو و شماره جایگاه برای شما توسط سامانه مربوطه ارسال می گردد. یا کسب و کار و تجارت بخصوصی دارید و می خواهید فرصتی برای خود و تجارت تان رقم بزنید تا بهتر دیده شوید و مخاطبان بیشتری جذب کنید. همه این ها از کاربرد های اساسی و لازم خرید و راه اندازی پنل پیغامکی ست که با استفاده از ارسال پیغامک انبوه به لیست شماره های مورد نظر ارسال می نماید.

روش های انجام:

پنل ارسال پیغامک به شما قابلیت ارسال و دریافت پیغامک را می دهد. در اینجا روش های مختلفی را می توان ارزیابی کرد. به طور کلی برای ارسال پیغامک انبوه باید ابتدا به احتیاج خود رجوع کنیم. اینکه آیا برای لیست شماره های زیادی می خواهیم پیغامک ارسال کنیم یا شماره های ارسالی ما محدود هستند؟ آیا سن، جنس، میزان سواد مخاطب برای ما مهم است یا خیر؟ برای یک کسب و کار کوچک و محلی و یا شخصی می خواهیم ارسال پیغامک داشته باشیم یا سازمان و نهاد بزرگ و رسمی تر هستیم؟ بودجه مورد نظر ما برای راه اندازی سامانه پیغامکی تا چه اندازه است؟ چه هدفی را دنبال می کنیم اینکه قصد ما اطلاع رسانی ست یا تبلیغات و بازاریابی؟

پس از اینکه این مقیاس ها را سنجیدیم حال باید با انواع روش های ارسال پیغامک انبوه آشنا شویم که به اختصار به آنالیز بعضی از آنها می پردازیم.

ارسال پیغامک انبوه به وسیله اینترنت: همانطور که برای ارسال ایمیل احتیاج به یک حساب کاربری دارید، برای ارسال پیغامک انبوه نیز احتیاج به یک صفحه کاربری دارید که بعد از خرید پنل پیغامکی خود به آن دسترسی پیدا خواهید کرد و به راحتی به وسیله اینترنت و صفحه کاربری با استفاده از لپ تاپ یا گوشی هوشمند به شماره های مد نظر پیغامک ارسال می کنید.

ارسال بر اساس سن، جنس، منطقه، کدپستی: شاید برای شما لازم باشد تا متن پیغام خود را فقط به یک محدوده سنی خاص ارسال کنید و یا فقط به خانم ها یا آقایان بفرستید. شاید کسب و کار و فعالیت شما فقط محدود به یک منطقه است مثلا می خواهید فقط به اهالی منطقه 5 یا کد پستی های اطراف تان پیغامک انبوه ارسال کنید. این امر به راحتی توسط پنل خریداری شده قابل انجام هست و تا حد زیادی عملکرد شما را بهبود می بخشد و تاثیر زیادی در اهداف شما خواهد داشت. مثلا اگر فعالیت کاری شما محدود به منطقه سعادت آباد است شاید برای تان بهتر باشد به شماره های همان منطقه یا با استفاده از نقشه گوگل پیغامک انبوه ارسال کنید.

ارسال پیغامک به وسیله فایل اکسل: ممکن است شما یک لیست از شماره هایی که می خواهید پیغام تان به آنها ارسال گردد به صورت جداگانه در فایل اکسل ذخیره نموده باشید. سامانه ارسال پیغامک این قابلیت را دارد تا با استفاده از فایل اکسل به شماره های موردنظرتان پیغامک انبوه ارسال کند.

ارسال به یک پیش شماره خاص: یکی دیگر از روش های ارسال پیغامک، با استفاده از پیش شماره خاص است. به راحتی می توان به پنل تعریف کرد تا مثلا به همه شماره هایی که با 0912560 یا 0936شروع می گردد پیغامک ارسال گردد. همین طور می توان تعریف کرد فقط به شماره های دکل ایرانسل پیغامک ارسال گردد.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس:

سرعت بالا: پیغام شما با سرعت بالا در کسری از ثانیه به مخاطب تان ارسال و دیده می گردد که این یک ویژگی مهم به شمار می رود.

صرفه جویی: هزینه های اضافی و بعضا هنگفت از برنامه های شما حذف می گردد و به واقع هم در انرژی و هم در استفاده از منابع و هم به لحاظ مالی، صرفه جویی نموده اید.

بهتر دیده شدن: شاید تبلیغات شما در حجم انبوهی از بازار رقابتی امروزی دیده نگردد اما با انتخاب متن مناسب و ارتباط گیری با مخاطب به وسیله ارسال پیغامک در بهتر دیده شدن فعالیت تان سرعت می بخشید.

ارسال هوشمند و هدفمند: پنل پیغامکی قابلیت تفکیک پذیری بالایی دارد و می تواند طبق خواسته و سلیقه شما و فعالیت تان عمل کند که این به طور حتم در فرایند کاری شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

راحتی و انعطاف پذیری: کار با پنل به راحتی آن چیزی ست که تصور می کنید و همچنین کاربری آن احتیاج به دانش خاصی ندارد و شاید در کمتر از یک روز بتوان با فضای آن آشنا شد.

دریافت پیغامک: سامانه خریداری شده ضمن امکان ارسال، قابلیت دریافت را نیز دارد و می توان به نظرات مخاطبان دسترسی پیدا کرد که یکی از مهمترین کاربردهای آن ایجاد نظر سنجی ها ست.

پنل ارسال پیغامک انبوه

همان طور که اشاره کردیم این روز ها بازاریابی های پیغامکی طرفدارن خاص خود را دارد و تغییر خاصی در دنیای تبلیغات داده است. از این رو سامانه ارسال پیغام کوتاه کاربرد های مهمی در این امر دارند و نقش موثری را ایفا می نمایند. ارسال پیغامک انبوه به یک دغدغه مهم در دنیای پیرامون تبدیل شده که ما در این یادداشت سعی کردیم تا به آنالیز نحوه و چگونگی آنها بپردازیم و در ادامه به بعضی از مزیت های آن اشاره کنیم.

پنل اس ام اس سحر https://www.saharsms.com با ارائه خدمات و مشاوره های لازم در این خصوص و نیز بهره گیری از تعرفه های مناسب و ارزان آماده فروش و عقد قرارداد با شرکت های حقیقی و حقوقی می باشد و امیدوار است که این مطلب مفید و موثر واقع شده باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20652

به "ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید