از انفعال در بازاریابی تا چالش با بحران داوری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، این داور خوزستانی در حالی سکان راهنمایی کمیته داوران را در دست می گیرد که فصل گذشته مسائل داوری در لیگ برتر و حتی دسته های پائین تر به اوج خود رسید.

از انفعال در بازاریابی تا چالش با بحران داوری

مراسم معارفه ممبینی با کلی تعارف و تشکر برگزار گردید

اساسا مدیران در فوتبال ایران هیچ گاه خانه نشین نمی شوند بلکه از جایی به جای دیگر منتقل می شوند و تنها جایگاه شان تغییر می نماید.مثل راهنمایی الله ممبینی که احتمالا اتاق مدیریتش تنها یکی دو طبقه در فدراسیون فوتبال جابجا می گردد و بعد از انفعالی عجیب و سکوتی طولانی در کمیته بازاریابی حالا قرار است کمیته داوران را سازماندهی کند و وضع اسفبار فصل گذشته را تغییر دهد.

بعد از انتصاب راهنمایی ممبینی به عنوان رییس جدید کمیته داوران در نشست هیات رئیسه فدراسیون در بجنورد، نشست معارفه وی با حضور مهدی تاج، ابراهیم شکوری، داود رفعتی و اعضای دپارتمان داوران ساعت 12 امروز (شنبه 15 تیرماه) در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار گردید.

در این مراسم مهدی تاج گفت: در ابتدا جا دارد از فریدون اصفهانیان که زحمات زیادی در کمیته داوران برای توسعه داوری کشور کشید، تشکر کنم. او در انجام تعهدات بسیار خوب عمل کرد و زحمات زیادی کشید.

وی ادامه داد:داوری ما در حال حاضر در آسیا و دنیا برجسته است، اما ممکن است اشتباهی انجام گردد که در این صورت باید سعه صدر داشت تا در سایه آرامش مباحث پیش برود. داوری ضلع اصلی فوتبال محسوب می گردد و همه کاملا به آن مطلع هستیم.

امیدوارم با برنامه های خوبی که کمیته و دپارتمان داوران در بحث های آموزش، ارتقای داوران و دوره های توجیهی دانش افزایی که وجود دارد ، بتوانیم داوران بین المللی بیشتری را تربیت کنیم. همچنین باید فضا را به سمتی ببریم که داوران با آرامش بیشتری بتوانند مسابقات را قضاوت نمایند.

در ادامه ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفت:از زحمات اصفهانیان و سهرابی تشکر و قدردانی می کنم.روز پنجشنبه، راهنمایی ممبینی به عنوان رئیس جدید کمیته داوران انتخاب شد و برای وی آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است کمیته داوران و مسابقات دو رکن اصلی برگزاری مسابقات هستند و وظایفی سختی را بر عهده دارند. بدون شک بازیها نسبت به فصل گذشته سخت تر می گردد چرا که مدعیان قهرمانی بیشتر شده است. باید هم از نظر تجربی و هم عملی بستر لازم را برای آموزش بروز داوران ایجاد کنیم.

شکوری در سرانجام گفت:امیدوارم با حضور ممبینی و سعی و کوششی که می کنیم شرایط را هر چه بهتر کنیم تا حاشیه کمتری در این زمینه وجود داشته باشد. کوشش ما این است که بهترین شرایط را برای داوران فراهم کنیم.

همچنین خود ممببنی هم در این مراسم صحبت کرد: از مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه فدراسیون از اینکه به من اعتماد کردند و مسئولیت سنگین داوری کشور را به من دادند، تشکر می کنم. من تمام کوششم را در این زمینه خواهم کرد تا برای جامعه داوری کشور مثمر ثمر باشم.

وی ادامه داد: با همکاری دوستان در دپارتمان باید نقطه قوت داوران را پررنگ کنیم. همچنین با کوشش مضاعف و ایده های جدید تغییراتی را در این زمینه ایجاد خواهیم کرد. امیدوارم فضایی ایجاد گردد که کار برای داوران راحت تر گردد. فدراسیون فوتبال مثل همواره تمام سعی خود را در این زمینه خواهد نمود تا بهترین امکانات در اختیار داوران قرار دهد.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون در سرانجام گفت: مدیران عامل، مربیان و بازیکنان باشگاه ها باید به تغییرات جدید قوانین داوری آشنا باشند. همچنین به این نکته واقف باشیم که یک انسان مانند خودمان بازیها را قضاوت می نماید و ممکن است اشتباهاتی هم نیز داشته باشد. البته باید ضریب خطاها را به حداقل برسانیم و دانش داوری را در سطح کشور ارتقا دهیم.

این داور خوزستانی در حالی سکان راهنمایی کمیته داوران را در دست می گیرد که فصل گذشته مسائل داوری در لیگ برتر و حتی دسته های پائین تر به اوج خود رسید و فدراسیون مصمم شد - و ظاهرا هنوز هم هست - تا برای فصل جدید لیگ برتر از سیستم یاری داور ویدئویی استفاده کند اما بعید است این سیستم از آغاز فصل راه اندازی گردد و احتمالا مسائل داوری همچنان سر جای خود باقی خواهد ماند.باید دید ممبینی بعد از ناکامی در کمیته بازاریابی در بدو ورود به کمیته ای که با آن آشناست چگونه با معضلات داوری کنار خواهد آمد.

3-670

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9561

به "از انفعال در بازاریابی تا چالش با بحران داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از انفعال در بازاریابی تا چالش با بحران داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید