اسامی تیم های حاضر در والیبال قهرمانی دنیا اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - فدراسیون دنیای والیبال (FIVB) لیست تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی مردان و زنان دنیا در سال 2022 را اظهار داشت.

اسامی تیم های حاضر در والیبال قهرمانی دنیا اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی دنیا سال 2022 در دو بخش مردان و زنان برگزار می گردد که روسیه میزبان گروه مردان و کشورهای هلند و لهستان میزبان گروه زنان خواهند بود.

فدراسیون دنیای والیبال (FIVB) لیست 48 تیم شرکت نماینده در مسابقات قهرمانی مردان (24 تیم) و زنان (24 تیم) دنیا در سال 2022 را گفت.

در گروه مردان روسیه به اسم میزبان و لهستان قهرمان سال 2018 در این لیست قرار دارند.

بعلاوه تیم های ایران و ژاپن از آسیا، تونس و کامرون از آفریقا، ایتالیا و اسلوونی از قاره اروپا، برزیل و آرژانتین از قاره آمریکای جنوبی و پورتوریکو و کانادا از منطقه نورسیکا به اسم تیم های قهرمان و نایب قهرمان در رقابت های قهرمانی مردان دنیا حضور دارند.

تیم های فرانسه، آمریکا، صربستان، کوبا، هلند، آلمان، مکزیک، ترکیه، مصر، قطر، بلغارستان و چین هم بر اساس رده بندی فدراسیون دنیای برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان سال 2022 دنیا، با حضور 24 تیم در شش گروه و در شش شهر روسیه (مسکو، اوفا، سن پترزبورگ، نووسیبیرسک، کِمرووو و کراسنویارسک) برگزار خواهد شد.

ملاقات افتتاحیه، روز 25 آگوست (سوم شهریورماه 1401) در شهر سن پترزبورگ برگزار خواهد شد و 35 ملاقات دیگر در از 26 تا 29 آگوست (4 تا 7 شهریور 1401) برگزار می گردد.

مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان دنیا هم با حضور 16 تیم صعودنماینده، از دوم تا چهارم سپتامبر (11 تا 13 شهریورماه 1401) در چهار گروه و در شهرهای کالینینگراد، کازان، سن پترزبورگ و یاروسلاول برگزار می گردد.

شهر مسکو میزبان مرحله نهایی این رقابت هاست و شش تیم برتر مسابقات در این مرحله از 7 تا 11 سپتامبر (16 تا 20 شهریورماه 1401) به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا مقام های اول تا سوم را معرفی نمایند.

در رقابت های گروه زنان هم تیم های هلند و لهستان به اسم میزبان و صربستان به اسم قهرمان سال 2018 دنیا حضور دارند.

بعلاوه تیم های چین، ژاپن، کامرون، کنیا، ایتالیا، ترکیه، برزیل، کلمبیا، جمهوری دومینیکن و پورتوریکو به ترتیب به اسم تیم های قهرمان و نایب قهرمان قاره های آسیا، آفریقا، اروپا، آمریکای جنوبی و منطقه نورسیکا در رقابت های قهرمانی زنان دنیا حضور خواهند داشت.

تیم های آمریکا، روسیه، آلمان، بلژیک، کره جنوبی، بلغارستان، کانادا، تایلند، آرژانتین، جمهوری چک و قزاقستان بر اساس رده بندی فدراسیون دنیای برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 64471

به "اسامی تیم های حاضر در والیبال قهرمانی دنیا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی تیم های حاضر در والیبال قهرمانی دنیا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید