ورزشگاه های میزبان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تعیین شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کنفدراسیون فوتبال آسیا استادیوم هایی که ادامه رقابت های لیگ قهرمانان در آن برگزار می گردد را اظهار داشت.

ورزشگاه های میزبان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تعیین شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش ، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از 24 شهریور سال جاری پس از وقفه ای چند ماهه دوباره شروع می گردد و طبق اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه این مسابقات در منطقه غرب به صورت متمرکز در کشور قطر انجام خواهد شد.

امروز ورزشگاه های مجزای هر گروه اعلام شد که طبق آن، ورزشگاه خلیفه، ورزشگاه ملی قطر در شهر دوحه میزبان بازی های گروه A که استقلال در آن گروه واقع شده است، خواهد بود. رقابت های گروه C نیز که پرسپولیس یکی از تیم های این گروه است، در ورزشگاه التعلیمیه (بنیاد قطر) در شهر الریان برگزار می گردد.

همچنین ورزشگاه های الجنوب (الوکره) و جاسم بن حمد نیز به ترتیب میزبان رقابت های گروه B و D هستند. شهرخودرو و سپاهان، دیگر نمایندگان ایران، در این 2 گروه حضور دارند.

2 هفته نخست رقابت های این فصل لیگ قهرمانان پیش از شیوع ویروس کرونا برگزار شده بود و حالا از اواخر شهریور ادامه بازی های بخش منطقه غرب آسیا در این فصل به صورت متمرکز و فشرده در قطر پیگیری می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37784

به "ورزشگاه های میزبان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشگاه های میزبان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید