استراماچونی: انتخاب جانشین برای شجاعیان سخت است و احتیاج به بازیکنی جدید داریم، دیاباته آمادگی از ابتدا بازی کردن را ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال وضعیت حاکم بر این تیم را مطلوب توصیف کرد و تنها مشکل فعلی آبی پوشان را مصدومیت داریوش شجاعیان دانست.

استراماچونی: انتخاب جانشین برای شجاعیان سخت است و احتیاج به بازیکنی جدید داریم، دیاباته آمادگی از ابتدا بازی کردن را ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل پارس جنوبی جم گفت: اول از همه بگویم اتمسفر و فضای تیم خیلی خوب است، ولی بدترین شرایط را هم داریم و آن هم اینکه بازی فردا سومین بازی ما در هشت روز گذشته است. متأسفانه این برنامه ای که مشخص شده و در حال اجراست .

وی ادامه داد: در میان تیم های مدعی و بزرگ لیگ، ما تنها تیمی هستیم که سه بازی در هشت روز داریم و بازی سایر مدعیان عقب افتاده است. خیلی مهم است که در این شرایط وضعیت بدنی بازیکنان را در نظر بگیریم، چون این مسابقه سومین بازی برخی از آنهاست و با توجه به حضور برخی از بازیکنان ما در تیم ملی این مسابقه چهارمین دیدار آنها محسوب می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مصدومیت و غیبت داریوش شجاعیان توضیح داد: متأسفیم که یکی از مهمترین بازیکنان تیم خود یعنی داریوش شجاعیان را از دست دادیم. به همین دلایل مسابقه فردا، بازی راحتی برای ما نخواهد بود. پارس جنوبی تیم خوبی است و ما باید با تمام انرژی خود در زمین ظاهر شویم تا نتیجه مناسب را کسب کنیم.

استراماچونی درباره اینکه چه کسی جانشین داریوش شجاعیان خواهد شد گفت: اول از همه باید بگویم تمام هواداران استقلال و کسانی که عاشق فوتبال هستند، برای شجاعیان آرزوی موفقیت خواهند کرد، چون این دومین مصدومیت سخت طی زمانی کوتاه برای این بازیکن است. این اتفاق برای من هم افتاده و می دانم چقدر سخت و ناراحت کننده است، اما شجاعیان شخصیت فوق العاده قوی دارد و قوی تر از گذشته بر می شود.

وی ادامه داد: پیدا کردن جایگزین او راحت نیست، چون شجاعیان بازیکن خاصی است. او شخصیت و توانایی دارد و رابط بین خط هافبک و فوروارد ما بود. قطعاً کوشش می کنیم که جایگزین او را پیدا کنیم و با همان سیستم قبلی به میدان برویم. فکر می کنم فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند بتوانند این مسئولیت را برعهده بگیرند. مشکل بزرگ ما پیش از اینکه بازیکن هجومی بگیریم، نبود داریوش شجاعیان و محسن کریمی است که آنها را از دست داده ایم و قطعاً یک بازیکن هجومی دیگر احتیاج داریم. الان مسئله کیفیت مهم نیست بلکه از لحاظ تعداد بازیکن مشکل داریم. اگر این اتفاق نیفتد و بازیکن نگیریم مجبور هستیم استراتژی خود را عوض کنیم و با سیستم دیگری بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می شود یک مهاجم نیجریه ای را در نظر داشته و او قرار است به تهران بیاید، گفت: الان هیچ بازیکن آزادی در بازار وجود ندارد تا بخواهیم با او قرارداد ببندیم، پیش از اینکه او را تست کنیم. ما الان تمام بازیکنان آزاد آسیا یا نقاط مختلف جهان و حتی ایران را آنالیز می کنیم و حتی آماده هستیم تا فرصتی ایجاد شود که بازیکنی به صورت موقتی جذب کنیم. الان از لحاظ تعداد بازیکن شرایط خوبی نداریم. بازیکنی هم که مدنظر شماست، الان در تهران نیست.

استراماچونی در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاً در جریان جذب این بازیکن قرار گرفته است یا خیر، خاطر نشان کرد: ما گزینه ها را آنالیز می کنیم، اما الان بازیکنی نمی شناسم که آزاد باشد. اگر بازیکنی که با او مذاکره می کنیم نپذیرد که در تست های ما برای آنالیز آمادگی حضور یابد ما با این بازیکن قراردادی نمی بندیم.

وی درباره بازگشت سیاوش یزدانی از اردوی تیم ملی و اینکه ممکن است در ترکیب دفاعی آبی پوشان تغییری ایجاد شود اعلام کرد: نمی دانم از این موضوع آگاه هستید یا خیر، اما یزدانی مصدوم است و پس از بازگشت از اردوی تیم ملی مشکل همسترینگ داشت! او پس از بازگشت از جمع اعضای تیم ملی در کلینیک است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا ممکن است در غیاب داریوش شجاعیان که مصدوم شده فرشید اسماعیلی و مهدی قاعدی عقب تر بازی نموده و شیخ دیاباته از ابتدا بازی کند، گفت: بله این یک گزینه برای ما بوده است و همان طور که دیدید در بازی قبلی امتحان کردیم. شجاعیان بازیکنی خاص با یکسری توانایی های منحصربه فرد است. او در شرایط بازی می تواند هجومی بوده و به عنوان مهاجم سوم وارد عمل شود. هر بازیکنی که در پست او بازی کند باید همان فعالیت را داشته باشد و به عنوان مهاجم سوم بازی کند. دیاباته در حال پشت سرگذاشتن ریکاوری است و فکر نکنم آمادگی از ابتدا بازی کردن را داشته باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16357

به "استراماچونی: انتخاب جانشین برای شجاعیان سخت است و احتیاج به بازیکنی جدید داریم، دیاباته آمادگی از ابتدا بازی کردن را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: انتخاب جانشین برای شجاعیان سخت است و احتیاج به بازیکنی جدید داریم، دیاباته آمادگی از ابتدا بازی کردن را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید