دوست دارم در دربی برای پرسپولیس گل بزنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مهدی ترابی در تبادل نظر با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره اخرین شرایط این تیم در آستانه دربی پایتخت مقابل استقلال تهران گفت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است. آقای گل محمدی و کادرش تازه به تیم اضافه شدند و ما هر روز شاهد هستیم که چقدر در تمرینات کوشش می نمایند. خوشبختانه دو برد خوب هم به دست آوردیم و در ابتدای کار با گل محمدی دو پیروزی مهم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین فرایند را ادامه دهیم. امیدوارم بتوانیم با حفظ شرایط فعلی، به هدفی که از ابتدای فصل داشتیم، یعنی قهرمانی برسیم.

دوست دارم در دربی برای پرسپولیس گل بزنم

او درباره دربی پیش رو و انگیزه هایش برای این بازی گفت: دربی همواره حساسیت های خاص خود را داشته است. امیدوارم با تمرکز بالایی وارد این بازی شویم. همه بازیکنان می دانند این بازی چقدر مهم است.

ترابی گفت: گل زدن در دربی را دوست دارم اما موفقیت و پیروزی پرسپولیس خیلی برایم مهمتر است. امیدوارم پنجشنبه و بعد از بازی، همه تیم و همینطور طرفداران پرسپولیس راضی باشند و بتوانند یک جشن خوب در کنار هم بگیرند. کوشش می کنیم که در این بازی هم مثل سایر بازی ها سربلند از زمین خارج شویم.

هافبک پرسپولیس درباره فشردگی بازی های تیم در شروع نیم فصل دوم و رقابت با مدعیان گفت: به نظرم این فشردگی بازی ها همواره برای پرسپولیس وجود داشته چراکه پرسپولیس همواره مدعی اول قهرمانی لیگ بوده و این چند سال در آسیا هم ثابت نموده که یکی از بهترین تیم هاست و دو فصل متوالی تا نیمه نهایی بالا رفت و یک بار هم به فینال رسید. امیدوارم با یاری بازیکنان و کادر فنی و حمایت طرفداران بتوانیم این موفقیت ها را تکرار کنیم و عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم.

ترابی در خاتمه گفت: متأسفانه چند سالی است که مسائل اقتصادی در فوتبال ایران زیاد شده و سال جاری در پرسپولیس این مسائل بیشتر به چشم آمده است. می دانم که مدیریت باشگاه سخت در کوشش است که این مسائل حل گردد و امیدواریم که با برطرف شدن مسائل اقتصادی تمرکز بازیکنان هم حفظ گردد. ما هم تمام کوششمان را می کنیم تا فصل را با قهرمانی به خاتمه برسانیم و در آسیا هم مثل سال های قبل فرایند خوب پرسپولیس را ادامه دهیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21364

به "دوست دارم در دربی برای پرسپولیس گل بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست دارم در دربی برای پرسپولیس گل بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید