استقلال و پرسپولیس محروم از جذب بازیکن خارجی تازه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با اینکه زمان جابجایی فصل نو اعلام شد هنوز اشاره ای به لغو ممنوعیت حضور خارجی ها در تیم های لیگ رجحان نشده است.

استقلال و پرسپولیس محروم از جذب بازیکن خارجی تازه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های لیگ فزونی از 25 مرداد می توانند به طور رسمی بازیکن تازه به ترکیب تیم اضافه نمایند و سه تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم می توانند با مهره های تازه به مصاف حریفان خود بروند.

با وجود اعلام این تقویم هنوز اشاره ای به این موضوع نشده که تیم ها می توانند بازیکن و مربی خارجی تازه به خدمت بگیرند. قنبرزاده سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال البته پیش تر به این موضوع اشاره نموده بود و به صراحت اشاره داشت تیم ها می توانند در فصل تازه بازیکن خارجی به خدمت بگیرند.

به نظر می رسد هنوز ساز و کارهای حضور خارجی های تازه در لیگ برتر تدوین نشده است. در جلسات پیش نویس این طرح اعلام شده بود تیم های دارای پرونده در فیفا تا زمان مختومه شدن پرونده ها حق جذب بازیکن خارجی تازه را نخواهند داشت که استقلال و پرسپولیس از این دسته هستند. استقلال با شکایت استراماچونی و پادوانی روبرو شده است و پرسپولیس هم با شکایت کالدرون روبرو است. از سویی قرار شد فیلترهای خاصی برای حضور خارجی ها در این ایران برقرار گردد؛ به طور مثال بازیکن آسیایی که می خواهد پیراهن تیم های لیگ فزونی را برتن کند حتما باید عضو تیم ملی کشورش باشد.

باید منتظر ماند و دید که آیا این پیش نویس ها به تایید می رسد و مصوبه می گردد یا خیر؟ بدون شک اگر سخت گیری های لازم صورت نگیرد پرونده علیه تیم های ایرانی در فیفا انباشته می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61424

به "استقلال و پرسپولیس محروم از جذب بازیکن خارجی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و پرسپولیس محروم از جذب بازیکن خارجی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید