اسکوچیچ دوست دارد شبیه به تیم ملی دوران کی روش را بسازد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند که به تازگی به باشگاه رویال آنتورپ بلژیک رفته است درباره ارزیابی خود از شرایط تیم ملی در رقابتهای جام جهانی گفت: کادر فنی کار خیلی سختی دارد تا تیم ایده آل خود را انتخاب نموده و روانه میدان کند. دوست داشتیم برای شهریور ماه دو بازی محبت آمیز در روزهای فیفا برگزار کنیم که فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای از لغو بازیهای فیفا دی اطلاع داد و این شرایط را سخت نموده است.

اسکوچیچ دوست دارد شبیه به تیم ملی دوران کی روش را بسازد

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره انگیزه های دراگان اسکوچیچ در راس کادرفنی این تیم اضافه نمود: دوری ما از لحاظ تیم بودن باعث خواهد شد تا راستا سختی را طی کنیم و به خواسته خود که حضور در جام جهانی است برسیم. مطمئنم طبق صحبت هایی که با اسکوچیچ داشتم، ایده های خوبی برای تیم ملی دارد و بدون شک اتفاقات خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران خواهد افتاد. او دوست دارد به تیم ملی فوتبال ایران یاری کند و تیم بزرگی بسازد که مردم به آن افتخار نمایند .مانند تیم ملی در زمان کی روش. امیدوارم در اردوی مهرماه تیم ملی بچه ها را ببینیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی درباره شانس ایران برای صعود به جام جهانی 2022 تاکید نمود: بدون شک ایران حضور خواهد داشت و قطر باید منتظر ما باشد. اگر قرار است 4 تیم از آسیا به جام جهانی بروند یکی از آن چهار تیم ، تیم ملی فوتبال ایران است. ایران قدرتی است که سالهای سال نشان داده پیروز بوده و در حال رشد است. چهار بازی سخت داریم و دو بازی از آن 4 بازی بسیار حیاتی و حساس است. امیدوارم با یاری طرفداران بتوانیم پیروز باشیم و دل مردم را شاد کنیم. اما اگر کرونا تا سال دیگر باشد باید کوشش بیشتر کنیم و با دعای خیر مردم صعود کنیم. امیدوارم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

بیرانوند به زمانی که توانست پنالتی کریستیانو رونالدو را در بازی ایران و پرتغال در جام جهانی مهار کند اشاره نمود و گفت: تا ساعت 2 بامداد بیدار می ماندم تا بتوانم ضربات پنالتی رونالدو را بررسی کنم. رونالدو طی ماه های قبل از جام جهانی بیشتر ضرباتش را به یک سمت و جهت زده بود. من بر اساس بررسیی که انجام داده بودم به سمت پنالتی رونالدو شیرجه زدم و توپ را مهار کردم. وقتی دیدم طی چند بازی اخیر حتی در ملاقات برابر اسپانیا پنالتی رونالدو به کدام سمت زده شده تصمیمم را گرفتم که به همان سمت شیرجه بزنم. اگر دقت کنید می بینید حتی از پشت خط جلو آمدم و شیرجه زدم و توپ را مهار کردم که داور به خاطر شیرجه بلندم پنالتی را تجدید نکند. با این کارم دل میلیونها ایرانی را شاد کرد.

او که در کشور بلژیک به سر می برد درباره این موضوع گفت: حدود 2 ماه است که در این کشور به سر می برم. شرایطی که در بلژیک است، بسیار مطلوب است. حضور در این تیم به من یاری خوبی خواهد نمود. انگیزه بالایی دارم تا عملکرد پیروزی در این کشور داشته باشم.

بیرانوند در انتها اضافه نمود: خیلی سخت است که در اروپا حضور داشته باشی و نوع متفاوتی از تمرینات، زمین و امکانات را تجربه کنی. تجربه حضور در اروپا و حتی نوع تمرینات بسیار متفاوت تر از آسیا است. اینجا سرعت تمرین بسیار بالا است و بدون شک حضورم در این کشور باعث خواهد شد تجربیات بالاتری را به دست آورم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40143

به "اسکوچیچ دوست دارد شبیه به تیم ملی دوران کی روش را بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ دوست دارد شبیه به تیم ملی دوران کی روش را بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید