اطلاعات تازه درباره جریمه های 90 هزار تومانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جریمه های 90 هزار تومانی موضوعی است که در مورد شرایط و نحوه اعمال آن مباحثی مطرح شده است. این جرایم چه زمانی و برای چه رفتارهای ترافیکی اعمال خواهد شد موضوعی است که علیخانی بدان اشاره نموده است.

اطلاعات تازه درباره جریمه های 90 هزار تومانی

به گزارش خبرنگاران، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص نحوه و شرایط اعمال جریمه 90 هزار تومانی جهت ورود به محدوده طرح ترافیک و ثبت این کد جریمه از سوی پلیس گفت: قانون ترافیک به شورای هر شهر این اختیار را داده است که در شرایط اضطرار جریمه محدوده طرح ترافیک را به میزان جریمه محدوده ورود ممنوع (90 هزار تومانی) اعمال کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به جریمه 90 هزار تومانی ورود ممنوع اضافه نمود: اگر قرار باشد جریمه 90 هزار تومانی برای ورود به محدوده طرح ترافیک در نظر گرفته گردد این اقدام احتیاج به مصوبه شورای ترافیک هر شهر دارد.

علیخانی با اشاره به حضور پلیس در شورای ترافیک اعلام کرد: شورای ترافیک این اختیار را دارد که با پیشنهاد یکی از اعضای حاضر در شورای ترافیک مانند محیط زیست، شهرداری، پلیس و ... اعمال جریمه 90 هزار تومانی را برای ورود به محدوده طرح ترافیک در شرایط اضطرار مصوب کند.

او تأکید کرد: هر راننده با ورود به محدوده طرح ترافیک باید عوارض ورود خود را پرداخت کند و در ادامه نیز به دلیل ورود غیر قانونی به محدوده مشمول جریمه 90 هزار تومانی ورود ممنوع گردد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران توضیح داد: در زمان آلودگی هوا در هفته های اخیر این پیشنهاد (افزایش جریمه ورود به محدود طرح ترافیک 90 هزار تومان) مطرح نشد، اما به دلیل شرایط ممکن است پس از آن این پیشنهاد به تصویب رسیده باشد که به دلیل حضور نداشتن شورا در جلسه شورای ترافیک تهران از آن بی خبر هستم.

علیخانی با اشاره به سو تفاهم به وجود آمده بین پلیس و شهرداری اضافه نمود: اگر افزایش جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک از سوی پلیس 90 هزار تومان در نظر گرفته گردد این عمل احتیاج به مصوبه شورای ترافیک دارد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20189

به "اطلاعات تازه درباره جریمه های 90 هزار تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات تازه درباره جریمه های 90 هزار تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید