اعلام زمان شروع ریاست جمهوری بایدن توسط ترامپ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دونالد ترامپ بدون نام بردن از جو بایدن اعلام نمود: دولت جدید ایالات متحده روز 20 ژانویه روی کار خواهد آمد.

اعلام زمان شروع ریاست جمهوری بایدن توسط ترامپ

به نقل از یو اس ای تودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، بدون نام بردن از جو بایدن گفته است که دولت تازه ایالات متحده روز 20 ژانویه روی کار خواهد آمد.

ترامپ در یک ویدیو دو دقیقه و 41 ثانیه ای که در توییتر منتشر شده، گفته است: دولت جدید در تاریخ 20 ژانویه ادای سوگند خواهد نمود (و روی کار خواهد آمد). اکنون تمرکز من بر روی حصول اطمینان از انتقال بدون مشکل، قانونمند و روان قدرت است. در این لحظات مطالبه التیام و آشتی جویی لازم است.

این اظهارات دونالد ترامپ برخلاف ادعاهای قبلی او در مورد پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر و تقلب گسترده در این انتخابات است.

دونالد ترامپ در شروع این ویدیو گفته است که مانند همه آمریکایی ها از خشونت ها و بی قانونی و هرج و مرج در جریان حمله به ساختمان کنگره خشمگین شده است.

روز چهارشنبه شماری از هواداران دونالد ترامپ که در سخنرانی او در جنوب کاخ سفید شرکت نموده بودند به سمت ساختمان حرکت کردند. دونالد ترامپ در این سخنرانی گفته بود که به همراه تجمع نمایندگان به سمت کنگره حرکت خواهد نمود.

اما به دنبال تجمع در اطراف ساختمان کنگره، شماری از خشونت طلبان هوادار دونالد ترامپ وارد ساختمان آن شدند.

دونالد ترامپ در ادامه این ویدئو گفته است که پس از حمله فوراً به گارد ملی و نیروهای امنیتی دستور داده است تا در اطراف کنگره مستقر شده و مهاجمان را این ساختمان بیرون نمایند.

ترامپ همچنین خطاب به تظاهرنمایندگانی که وارد ساختمان کنگره شدند، گفته است، شما نسبت به کرسی دموکراسی بی حرمتی کردید. کسانی که دست به خشونت و تخریب زدند: شما نماینده کشور ما نیستید. کسانی که قانون را زیر پا گذاشتند: شما (هزینه عمل خود را) پرداخت خواهید کرد.

رئیس جمهوری آمریکا توضیح داد: ما تازه یک انتخابات بسیار فشرده را پشت سر گذاشته ایم و هیجانات بالا رفته است. اما اکنون باید خونسردی خود را حفظ نموده و آرامش دوباره برقرار گردد.

،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49139

به "اعلام زمان شروع ریاست جمهوری بایدن توسط ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان شروع ریاست جمهوری بایدن توسط ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید