افزایش تاریخ پروازهای بازگشت به وطن لوفتهانزا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، لوفتهانزا تاریخ پروازهای بازگشت به وطن را طولانی تر کرد

با توجه به محدودیت هایی که در سفرهای ملی و بین المللی برای جلوگیری از شیوع کرونا ایجاد شده است، گروه هواپیمایی لوفتهانزا برای بازگرداندن مسافران به کشور خود، پروازهای فوق العاده ای در نظر گرفته است و درنتیجه آن تاریخ پروازهای بازگشت به وطن لوفتهانزا تا 17 می افزایش پیدا کرد.

افزایش تاریخ پروازهای بازگشت به وطن لوفتهانزا

در حقیقت، پروازهای فوق العاده برگشت لوفتهانزا با توجه به توقف پروازها تا 3 می بود، اما با کنسلی بعضی پروازها از 4 می، تاریخ این پروازها تا 17 می افزایش پیدا کرد.

تغییرات در برنامه پروازها به این معنا است که لوفتهانزا فقط 15 پرواز در هفته با مسافت طولانی خواهد داشت. این پروازها 3 بار در هفته از فرانکفورت به نیوآرک و شیکاگو در ایالات متحده، سائو پائولو، بانکوک و توکیو انجام خواهد شد. پروازهای مونترال که هر سه هفته انجام می شد، کنسل خواهد شد. همچنین لوفتهانزا روزانه بیش از 36 پرواز مهم از فرانکفورت به سایر شهرهای آلمان و دیگر شهرهای اروپایی خواهد داشت. از شهر مونیخ نیز از 4 می روزانه تنها 6 پرواز داخلی انجام خواهد شد.

در همین اثنا، در راستای کاهش پروازهای کوتاه جهت و متوسط جهت به مقاصد اروپایی، سوئیس نیز هر سه هفته پروازهای طولانی مدت از زوریخ و ژنو به نیوآرک خواهد داشت.

همچنین ایرلاین آلمانی یورو وینگز که یکی از ایرلاین های تابعه گروه هواپیمایی لوفتهانزا است، پروازهایی داخلی به شهرهای اصلی آلمان شامل دوسلدورف، هامبورگ، اشتوتگارت و کلن و همچنین بعضی مقاصد اروپایی منتخب خواهد داشت.

هواپیمایی جرمن وینگز نیز که یکی از ایرلاین های ارزان قیمت وابسته به گروه هواپیمایی لوفت هانزا بود با تعدیل نیروها و ناوگان این شرکت از ادامه فعالیت بازمانده است.

مسافران هواپیمایی لوفتهانزا در حال حاضر می توانند تا 31 آگست 2020 برنامه سفر خود را تنظیم کنند و تا قبل از 31 دسامبر بدون محدودیت اعتبار از بلیط خود استفاده کنند. همچنین مسافران هواپیمایی لوفتهانزا می توانند بلیط خود را برای پروازهای آینده حفظ کنند، بدون اینکه احتیاج به تصمیم گیری فوری در خصوص تاریخ جایگزین یا جهت دیگری برای پرواز جدید داشته باشند.

علاوه بر این تغییرات، لوفتهانزا با توجه به هواپیماهایی که در شمال شرقی اسپانیا حداقل به مدت یک الی یک سال و نیم پارک شده اند، موقتا پروازهای ناوگان ایرباس A340-600 خود را طی هفته های آینده لغو خواهد نمود. طبق آنچه که گفته شده لوفتهانزا میخواهد حتی پس از انتها اپیدمی نیز انجام فعالیت تعدادی از هواپیماهای خود را موقتا متوقف کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30573

به "افزایش تاریخ پروازهای بازگشت به وطن لوفتهانزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تاریخ پروازهای بازگشت به وطن لوفتهانزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید