افشای اطلاعات محرمانه بیماران بعد از هک شدن 2بیمارستان در آمریکا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از تک تایمز، از جمله اطلاعاتی که از این بیماران منتشر شده و در اینترنت دست به دست می شود می توان به نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و نتایج کولونوسکپی آنها اشاره کرد.

افشای اطلاعات محرمانه بیماران بعد از هک شدن 2بیمارستان در آمریکا

ده ها هزار فایل حاوی اطلاعات بیماران بستری شده در این دو بیمارستان که در میامی و تگزاس واقع هستند، در دارک وب در حال خرید و فروش است. این دو بیمارستان به ترتیب مرکز پزشکی لئون و بیمارستان عمومی نوکونا نام دارند. در مواردی نامه های مربوط به بیمه درمانی بیماران نیز به دست هکرها افتاده است.

از سوی دیگر یک باج افزار سیستم های رایانه ای در بیمارستان نوکونا را هک کرده و مسئولان این بیمارستان به درخواست ها برای پرداخت باج و باز کردن قفل رایانه های خود پاسخ مثبت نداده اند. همین مساله استفاده از دستگاه های سی تی اسکن و ام آر آی را در بیمارستان مذکور مختل کرده است.

در سال 2020 و همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا، بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی در این کشور هدف حملات سایبری و هکری قرار گرفته اند. این حملات در نیمه دوم سال 2020 نسبت به نیمه اول این سال دو برابر شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50954

به "افشای اطلاعات محرمانه بیماران بعد از هک شدن 2بیمارستان در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات محرمانه بیماران بعد از هک شدن 2بیمارستان در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید