اقدام مجدد رئال مادرید برای کاهش دستمزد بازیکنان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئال مادرید می خواهد برای دومین بار در یک سال اخیر دستمزد بازیکنانش را کاهش دهد

اقدام مجدد رئال مادرید برای کاهش دستمزد بازیکنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، ویروس کرونا همچنان بر فوتبال سایه انداخته و تیم های اروپایی با مسائل مالی به طور جدی روبرو هستند. به همین دلیل بسیاری از باشگاه ها به کاهش دستمزد بازیکنان روی آورده اند تا اندکی از ضررهای مالی بکاهند اما این مسئله هم کارگشا نبود و حالا خبر رسیده باز هم بسیاری از تیم ها می خواهند دستمزدها را کاهش دهند.

رئال مادرید هم یکی از این تیم ها است و می خواهد به دلیل کاهش درآمدها دستمزدها را دوباره کاهش دهد. آن ها یک بار در ماه آپریل چنین کاری انجام داده بودند.رسانه ABC با اعلام این خبر گفته باشگاه قرار است در صورت موافقت بازیکنان 10 تا 15 درصد از دستمزدها را کاهش دهد. کاهش دستمزدها قرار است برای تیم اول رئال مادرید، تیم فوتبال رئال کاستیا، تیم بسکتبال بزرگسالان و چند نفر در هیئت مدیره اعمال شود و دلیل آن هم مسائل باشگاه در خصوص کمبود درآمد از بلیت فروشی ذکر شده.

رئال مادرید بار قبل که دستمزدها را کاهش داد پیروز شد سال مالی را بدون کسری به پایان برساند و حتی در پایان 200 هزار یورو مازاد داشته باشد. حالا باید دید با کاهش دوباره دستمزد می تواند در این دوران سخت همچنان پیروز باشد یا خیر.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45200

به "اقدام مجدد رئال مادرید برای کاهش دستمزد بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام مجدد رئال مادرید برای کاهش دستمزد بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید