امیدواری خانواده تکواندو به برگزاری اردوی تیم ملی آقایان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فدراسیون تکواندو به دریافت مجوز های لازم برای برگزاری اردو های تیم ملی بزرگسالان خوش بین است.

امیدواری خانواده تکواندو به برگزاری اردوی تیم ملی آقایان

به گزارش ، فدراسیون تکواندو چند وقتی است از ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی درخواست نموده است تا اردو های تیم ملی بزرگسالان به ویژه در بخش آقایان به واسطه المپیکی شدن 2 نفر از ورزشکاران را برگزار نمایند.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو همچنین در جلسه ای با فدراسیون پزشکی ورزشی به طور جدی خواهان دریافت مجوز برگزاری اردو ها بود و قرنطینه 2 ورزشکار المپیکی این رشته از جمله میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور را ضروری دانست تا ضمن حفظ سلامتی آن ها تمریناتشان به طور منظم زیر نظر کادر فنی برگزار گردد. فدراسیون تکواندو در نظر دارد با دریافت تست های پزشکی لازم از المپین ها و کادر فنی، شرایطی را در تهران برایشان فراهم نمایند تا حداقل با 2 حریف تمرینی، تمریناتشان را از انفرادی به گروهی تغییر دهند.

به نظر می رسد خانواده تکواندو به دریافت مجوز های لازم برای برگزاری اردو ها امیدوار هستند و حتی طرح ماسک در دست اصلاحات پایانی است تا در صورت دریافت مجوز در اردو های تیمی مورد استفاده قرار بگیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38392

به "امیدواری خانواده تکواندو به برگزاری اردوی تیم ملی آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری خانواده تکواندو به برگزاری اردوی تیم ملی آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید