امیر سرخوش و سهیل واحدی راهی مسابقات کیو اسکول شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به منظور قرار دریافت بین حرفه ای های دنیا امیر سرخوش و سهیل واحدی ملی پوشان اسنوکر کشورمان راهی رقابت ای کیو اسکول در کشور انگلیس شد.

امیر سرخوش و سهیل واحدی راهی مسابقات کیو اسکول شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مسابقات اسنوکر کیو اسکول 28 اردیبهشت تا 14 خردادماه در کشور انگلستان برگزار می گردد.

این رقابت ها هر سال به صورت آزاد انجام می گردد و تمامی بازیکنان اسنوکر در سراسر دنیا می توانند با پرداخت ورودی در این رقابت ها شرکت نمایند و در خاتمه دوازده بازیکن برتر جواز حضور در تور حرفه ای های دنیا را دریافت خواهند کرد. امیر سرخوش قهرمان اسنوکر دنیا و کشورمان که پس از کسب مقام قهرمانی آسیا از فدراسیون بین المللی اسنوکر و بیلیارد یاری هزینه سفر و مبلغ ورودی را دریافت نموده بود آدینه 27 اردیبهشت ماه به کشور انگلستان سفر کرد.

همچنین سهیل واحدی دیگر نماینده ایران در تور حرفه ای ها نیز پس از خاتمه دوره حضورش، برای احیای صندلی خود و بازگشت به این تور در رقابت های کیو اسکول حضور پیدا می نماید.

رقابت های کیو اسکول در سه جدول تک حذفی برگزار می گردد و امیر سرخوش در نخستین دیدارش به مصاف پیتر دولین از کشور انگلستان می رود و سهیل واحدی در مقابل کریس توتن اسکاتلندی قرار می گیرد.

گفتنی است در حال حاضر حسین وفایی تنها نماینده ایران در تور حرفه ای ها است که در صندلی چهلم دنیا واقع شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7767

به "امیر سرخوش و سهیل واحدی راهی مسابقات کیو اسکول شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر سرخوش و سهیل واحدی راهی مسابقات کیو اسکول شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید