انواع شلف دیواری و باکس چوبی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، انواع شلف دیواری و باکس چوبی را میتوانید برای دکوراسیون های مدرن و لوکس در فضای منزل و اداره خود مورد استفاده قرار دهید. باکس های چوبی نیز بصورت تلفیقی همراستا با شلف های دیواری برای چیدمان های مدرن شما قابلیت استفاده را فراهم آورده است.

انواع شلف دیواری و باکس چوبی

باکس چوبی یا کتابخانه

خاص بودن حق شماست؛ و این امر با استفاده از پارامترهای دکوری که با شکل های بسیار متمایز برای شما طراحی و تولیدشده است به راحتی فراهم می گردد

باکس شاپری از چندین مستطیل و مربع غیر هم اندازه طراحی و تولیدشده است. تا یک دیوارکوب منحصربه فرد در بخشی از فضای کار یا اتاق شما ایده پردازی گردد. همان طور که مشاهده می کنید این باکس به صورت دیوارکوب شده با استفاده از متریال مرغوب متصل به دیوار برای شما طراحی می گردد. تا ایمنی و امنیت کار برای شما تضمین گردد. شما به سادگی می توانید وسایل سنگین و سبک و یا حتی وسایل گران قیمت و عتیقه خود را در آن جای گذاری کنید. همان طور که در تصویر نمونه مشاهده می کنید با استفاده از یک کاغذدیواری هارمونی رنگ باکس فوق متمایزتر جلوه می نماید. شما با تهیه این باکس دیواری فضای بسیار زیادی را برای استفاده از کتاب های خوددارید. این امر بدون تردید نظم کافی و وافی را در منزل برای شما فراهم می نماید.

باکس چوبی همراه با استیکر

باکس های چوبی و ترکیب آن با استیکر های چوبی یک محصول و یا یک هدیه چوبی منحصر بفرد است. شما می توانید آن را برای شریک زندگی تان تهیه کنید و او را سورپرایز کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید باکس چوبی همراه با استیکر چوبی برای دکوراسیون کردن فضای تخت خواب تازه عروس و دامادها به منظور جایگذاری عکس یادگاری آن ها ایده آل ترین طراحی به شمار می آید. شما می توانید این هدیه شگفت انگیز را برای دوستان خود نیز تهیه کنید. آن ها را از بابت این حسن سلیقه شگفت زده کنید.

این محصول فانتزی و مدرن هزینه چندانی را به شما تحمیل نمی نماید. اما به قدری تأثیرگذاری آن در محیط زیاد است که شما با نصب و جایگذاری آن به سادگی می توانید به این مهم پی ببرید. استفاده این محصول خود به تنهای به اندازه کافی جلوه بصری زیبایی را برای محیط اتاق خواب شما فراهم می نماید. ایده و ترکیب باکس با استیکر میتواند در کافی شاپ ها، رستوران های لوکس، دیزاین کردن اداره یا هر قسمت از منزل شما زیایی ویژه ائی به طراحی دکوراسون شما خواهد بخشید

باکس چوبی با کاربری های خاص

یک باکس دیوار کوب ساده که در تمام محیط ها قابلیت استفاده از آن برای شما فراهم است. به سادگی می توانید از این باکس چوبی برای میز کنار تختی نیز بهره ببرید. تا به نظم دادن وسایل مورداحتیاج خود در کنار تختخواب بپردازید. کشو تعبیه شده بر روی این میز سرباز پارامتری است که به صورت دوسویه برای وسایلی که قرار است دور از چشم بماند و وسایلی که قرار است مدام مورداستفاده قرار بگیرد در نظر گرفته شده است.

حتی شما می توانید از فضای روی این کار برای قرار دادن آباژورهای خود بهره ببرید. البته استفاده از این باکس چوبی به صورت چندتایی در محیط های اداری به نظم دادن بیشتر دفتر کار شما نیز دامن می زند. این امر سلیقه ای است پس بسته به نظر شما معین می گردد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی با تهیه این باکس به صورت سه تایی به عنوان میز تلویزیون برای تلویزیون های دیواری ایده پردازی بسیار مدرن و خاصی برای شما دنبال گردد. تهیه باکس های ساده را به کسانی توصیه می کنیم که تمایل دارند دکوراسیون های ساده و خطی همواره در محیط منزل آن ها و یا حتی محیط کارشان به نمایش گذاشته گردد. از فضای زیری کار می توانید برای نوشت افزار، مجله روزنامه یا هر فایل دیگری که فرایند جایگذاری در آن در این فضا فراهم است بهره بگیرید

شلف دیواری فانتزی مدرن و لوکس

شلف های فانتزی چیست و چه مزیت هایی را برای شما در پیش رو دارد؟ باید بگویم شلف دیواری یکی از محصولات کم خرج به نسب خود و درعین حال کارآمد هستند؛ که در زمان چیدمان دکوراسیون داخلی به کار شما می آیند. شما می توانید با استفاده از شکل های فانتزی به زیباتر کردن فضای داخلی منزل خود بپردازید. شلف ها با متریال چوبی و فلزی ساخته می شوند. شما می توانید بسته به سبک طراحی که در منزل از آن پیروی می کنید جنس متریال استفاده شده برای شلف خود را مدنظر قرار دهید. در مقاله پیش رو سر بر آن داریم تا پیرامون شلف های فانتزی بچگانه و شلف های فانتزی اسپرت و مدرن مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اگر قصد دارید با استفاده از این شلف های مدرن و زیبا یک دکوراسیون بی نقص و زیبا را به تصویر بکشید. به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

شلف فانتزی را می توانید برای دیزاین کردن اتاق خواب کودک خود مورداستفاده قرار دهید. دلیل این امر سبک طراحی بچگانه است که برای این نوع شلف دیواری در نظر گرفته شده است. شما به سادگی می توانید به نظم دادن در اتاق خواب و اتاق کار خود بپردازید. استفاده از این شلف ها به عنوان یک کتابخانه، کمد و دکوری صفرتا صد احتیاجهای شمارا رفع می نماید.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

شلف دیواری لاکچری مخصوص کتابخانه

شلف کتاب خانه درختی را می توانید برای محیط های اداری خود مورداستفاده قرار دهید. تا مشتریان کاری خود را از این حسن سلیقه به وجدآورید. همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید این محصول شبیه یک تنه درخت روی دیوار حکاکی شده است. ازآنجایی که فضا به اندازه کافی برای جایگذاری کتاب، فایل های کاری، وسایل دکوری و قاب عکس های یادگاری تان شما فراهم است. به جرئت می توانیم بگویم یکی از ایده آل ترین کارهایی است که علاوه بر نظم دادن به محیط جلوه های بصری بی نظیری را نیز فراهم می نماید. شما می توانید با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید

باید بگویم که شلف های درختی محصولی است که این امکان را برای شما فراهم آورده است. کتاب خانه درختی را می توانید برای اتاق های فرزندان نوجوان خود با تم های رنگی متمایز طراحی و تهیه کنید. این امر با یک تیر چند نشان را برای شما به هدف می زند. در قدم اول می توانیم به جایگذاری وسایل فرزند شما به یک شکل متمایز است اشاره داشته باشیم. در گام بعدی می توانیم یک وسیله دکوری خاص را برای ایده پردازی های ناب شما فراهم کنیم. درنهایت می توانیم به تهیه یک محصولات دکوری مدرن اشاره داشته باشیم؛ که شاید در کمتر فضایی شبیه به آن را مشاهده نموده باشید؛ که این امر حسن سلیقه شما در انتخاب یک محصول چوبی را به نمایش می گذارد.

شلف دیواری مدرن و شیک

با تهیه شلف فانتزی محدب می توانید تیر خلاص را به دکوراسیون داخلی مدرن خود بزنید. دوستان و آشنایان خود را از بابت این حسین سلیقه شگفت زده کنید. همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید شلف هایی که برای این کتابخانه بی نظیر در نظر گرفته شده است. بسیار زیاد است و شما به راحتی می توانید چندین کتاب با سایزهای متمایز را در این کتابخانه چوبی بی نقص جایگذاری کنید.

در کنار نظمی که در محیط فراهم می کنید با استفاده از این کتابخانه ام دی افی یک دکوری بی نظیر نیز به نمایش گذاشته می گردد. انتخاب دو آیتم رنگی سبب جلوه دادن بیشتر به این کارشده است؛ اما شما می توانید از یک تم رنگی برای تصویرسازی این کتابخانه مدرن بهره بگیرید. اگر بخشی از دیوار منزل شما احتیاج به بازسازی و بازسازی دارد. شما می خواهید آن را بپوشانید بدون تردید این کتابخانه زیبا این امر را برای شما با کمترین هزینه فراهم می نماید. تا شما از بازسازی و تعمیر ساختمانتان برای مدت ها در امان باشید.

انواع مدل های شلف و باکس دیواری

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: اتاق
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49603

به "انواع شلف دیواری و باکس چوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع شلف دیواری و باکس چوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید