دیدنی ترین ساختمان های جهان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طراحی های خاص در عرصه معماری گسترش بسیار فراوانی یافته و در سراسر دنیا معماری های زیبا و متفاوتی بوجود آمده است.

دیدنی ترین ساختمان های جهان

جهت دریافت خدمات آلاچیق کنار استخر با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

دیدنی ترین ساختمان دنیا کدامند؟ سالهاست که ایده های جدید و نوآوری های قابل توجهی در زمینه معماری ساختمان ها بوجود آمده است. طراحی های زیبایی که با عبور از خط و مرزهای طبیعی معماری آثاری زیبا و متفاوت را بوجود آورده اند.

بیمارستان بادبان های سفید

این تصویر یک کشتی نیست بلکه متعلق به بیمارستانی به نام بادبانهای سفید در کشور تونس است . طراح این ساختمان، Vasily Klyukin است و برای این پروژه عظیم 63.7 میلیارد دلار هزینه شده است.

دفتر مرکزی گروه ING

دفتر مرکزی ING در آمستردام نیز جز ساختمان هایی است که به شکل کشتی طراحی شده است .

دیدنی ترین ساختمان ؛معبد نیلوفری

معبدی در شهر دهلی کشور هند با طرح گل نیلوفر طراحی شده که بسیار زیبا و دیدنیست. گل نیلوفر در فرهنگ و آیین های شرقی دارای صندلی ویژه ای است.

ساختمانی به شکل سبد

این سبد، ساختمان دفتر مرکزی شرکت Longaberger در اوهایواست. سبدی که با ظاهر زیبای خود توانسته قدمی جدی در عرصه نوآوری های طراحی معماری بردارد.

کتابخانه عمومی

این کتاب های زیبا، نمای کتابخانه عمومی کانزاس سیتی در ایالات متحده امریکاست. این اثر با الهام از کتابهای داخل کتابخانه ساخته شده و در نوع خود جز آثار بی نظیر در دنیاست.

برج پیچنده

برج پیچنده نام بلندترین آسمان خراش کشور سوئد است که با پیچ و تاب های زیبای بنا حس پویایی و حرکت را در مخاطبان خود بیدار می نماید.

موزه Kunsthaus

این موزه دیدنی متعلق به موزه هنرهای معاصر شهر گراتس کشور اتریش است که توسط دو تن از هنرمندان به نام های پیتر کوک و کالین فورنیر ساخته شده است.

رستوران شهر نچیز (Natchez)

این رستوران عجیب در ایالت می سی سی پی واقع شده است و با طراحی خاص خود حسی متفاوت تر از رستوران های دیگر دارد.

سازه متحرک Nrverwas Haul

این بنای متحرک زیبا که بی شباهت به ساختمان های انیمیشنی نیست در شهر والهو (Vallejo) ایالت کالیفرنیا واقع شده است و تمام افراد علاقه مند می توانند این بنای متحرک را اجاره نمایند.

کوره خورشیدی

در Odeillo فرانسه ساختمانی با آینه های بزرگ و عجیب طراحی شده که یک کوره خورشیدی عظیم الجثه است.

برای دیدن مطالب بیشتر در خصوص معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20336

به "دیدنی ترین ساختمان های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین ساختمان های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید