اگر بولینگ و بیلیارد را همگانی کنیم، نگاه ها به این رشته ها مثبت می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/کرمانشاه نایب رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اگر بتوانیم بولینگ و بیلیارد را بعنوان رشته هایی تفریحی به خانواده ها معرفی و همگانی کنیم، نگاه ها به این رشته مثبت می شود.

اگر بولینگ و بیلیارد را همگانی کنیم، نگاه ها به این رشته ها مثبت می شود

محمدرضا غلام زاده در مجمع انتخابات ریاست هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه باتاکید براینکه برای توسعه رشته بولینگ و بیلیارد باید آن را به شکل رشته ای تفریحی به خانواده ها معرفی کنیم، بیان نمود: اگر بتوانیم با تعامل و همکاری با نهادها و ادارات فرهنگی این رشته را به صورت رشته ای تفریحی به خانواده ها معرفی و همگانی کنیم، نگاه ها به آن مثبت می شود.

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر به بخش بانوان در این رشته شد و گفت: متاسفانه در اکثر استان های کشور و از جمله کرمانشاه توجه به بخش بانوان در این رشته کمتر از بخش مردان است، درحالی که باید بصورت همسنگ به هر دو بخش توجه شود.

غلام زاده در ادامه کرمانشاه را یکی از استان های قهرمان خیز و پهلوان پرور کشور دانست و اظهار کرد: درکنار همه رشته های ورزشی فعال در کرمانشاه، در رشته بولینگ و بیلیارد هم ورزشکاران خوب و بزرگی در این استان داریم.

نایب رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد شرح داد: هرچند طی سالهای گذشته تلاش های زیادی برای رشد و ارتقاء این رشته در کرمانشاه انجام شده، اما پتانسیل و ظرفیت های زیادی در این استان داریم که باید جوابگوی همه آنها بود.

وی بر لزوم همگانی کردن این رشته در استان هم تاکید کرد و افزود: باید بااستفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود برای توسعه این رشته و افزایش تعداد مخاطبین آن در استان اقدام کرد.

غلام زاده خواستار اختصاص یک سالن اختصاصی به این رشته در استان شد و گفت: بنا به قولی که از مسئولان ورزش استان گرفته ایم، بزودی یک سالن اختصاصی به رشته بولینگ و بیلیارد کرمانشاه اختصاص خواهد یافت.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این نشست بر لزوم توسعه رشته بولینگ و بیلیارد در همه شهرستانهای استان تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا این رشته تنها منحصر به مرکز استان نباشد.

وی بابیان اینکه برای تقویت این رشته در استان باید اسپانسر جذب کرد، بیان نمود: در این رابطه می توان از ظرفیت شهرداری استفاده کرد و برای راه اندازی خانه بولینگ و بیلیارد استان هم از بخش خصوصی دعوت کرد که در این رابطه ورود کند با اعطای تسهیلات حمایت می کنیم.

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان هم به راه اندازی تعدادی رشته جدید زیر مجموعه فدراسیون بولینگ و بیلیارد در کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم رئیس جدید هیات با راه اندازی این رشته ها به جذب بیشتر جوانان به سمت این هیات کمک کند.

وی با انتقاد از آمار پائین تعداد ورزشکاران سازمان یافته بولینگ و بیلیارد کرمانشاه، بیان نمود: باید بگونه ای برنامه ریزی شود که تا سرانجام امسال تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته به 150 نفر افزایش یابد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17152

به "اگر بولینگ و بیلیارد را همگانی کنیم، نگاه ها به این رشته ها مثبت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر بولینگ و بیلیارد را همگانی کنیم، نگاه ها به این رشته ها مثبت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید