ایران - مکزیک؛ خبری از شگفتی در روسیه نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران روز شنبه در شهر سن پترزبورگ و در دومین گام از مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو، به مصاف تیم ملی مکزیک خواهد رفت. ایران بر خلاف مکزیک، رقابت های انتخابی المپیک را با شکست کوبا شروع کرد و توانست در اولین گام پیروز باشد اما تیم ملی مکزیک مطابق انتظار، برابر روسیه شکست 3 بر صفر را متحمل شد.

ایران - مکزیک؛ خبری از شگفتی در روسیه نیست

شاگردان کولاکوویچ برابر کوبا آغاز خوبی نداشتند اما در نهایت پیروز از زمین خارج شدند تا همچنان در کنار روسیه میزبان، به طور جدی مدعی صعود مستقیم به المپیک باشند.

مکزیک در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی، در رده بیستم قرار گرفته است و مطمئنا نمی تواند حریف سختی برای تیم ملی ایران در راستا رسیدن به المپیک تلقی گردد. با این حال، ملی پوشان ایران باید با هوشیاری بالا در این دیدار حاضر شده و اجازه ثبت شگفتی را به تیم ملی مکزیک ندهند.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی در این مسابقه برای استفاده از بازیکنان محدودیتی ندارد و همه ملی پوشان در اختیار تیم هستند.

مارسلو پیروبون آرژانتینی و سینیشا ایسایلویچ اتریشی، قضاوت دیدار ایران و مکزیک را بر عهده دارند. پیروبون از سال 2004 و ایسایلوویچ از سال 2001 به عنوان داور بین المللی فعالیت دارند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11239

به "ایران - مکزیک؛ خبری از شگفتی در روسیه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران - مکزیک؛ خبری از شگفتی در روسیه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید