این ماشین لباسشویی در کف دست جا می گیرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، 7 سال پس از آنکه Scrubba کوچک ترین و سبک ترین ماشین لباسشویی دنیا را عرضه کرد، اکنون محصول جدید خود را در کیک استارتر ارائه نموده است.

این ماشین لباسشویی در کف دست جا می گیرد

محصول جدید، یک ماشین لباسشویی کوچک به نام Scrubba Mini است. این ماشین لباسشویی در کف دست جا می گیرد و مناسب افرادی است که تصمیم دارند با بار سبک سفر نمایند مانند کوهنوردان و طبیعت گردان. وزن این ماشین لباسشویی تنها 70 گرم است!

برای استفاده از این ماشین لباسشویی کافی است فرد جوراب، بلوز یا هر تکه دیگری از لباس که درون کیسه جا می گیرد، را در ماشین لباسشویی قرار دهد. سپس آب و مایع شونده را اضافه کند.

در مرحله بعد در کیسه بسته می گردد و هوا از طریق یک شیر کوچک از کیسه خارج می گردد. پس از تمام این مراحل کاربر می تواند از خارج کیسه را فشار و مالش دهد و یک صفحه شستشو با برجستگی هایی روی آن داخل کیسه نیز به فرایند شستشو یاری می نماید.

سپس می توان لباس ها را آبکشی و آویزان کرد تا خشک شوند.

این کیسه از ماده پلی اتر TPU ساخته شده که پوشش نایلونی دارد و می تواند لباس ها را در کمتر از 3 دقیقه تمیز کند.

این کیسه با قیمت 25 دلار در کیک استارتر عرضه شده و قرار است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، بارگیری این محصول از آگوست شروع می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7390

به "این ماشین لباسشویی در کف دست جا می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ماشین لباسشویی در کف دست جا می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید