خودرو

روستای امامه از کجا، در کجا، تا کجا و چرا برویم؟

روستای امامه! امکان ندارد اهل تهران باشید و نام این مکان را نشنیده باشید. روستایی بسیار زیبا با انواع جاذبه های گردشگری طبیعی که البته با چاشنی داستان های تاریخی و باورنکردنی همراه است. اگر دوست دارید داستان های این روستا را بشنوید، تصویری از جاذبه های...

22 مهر 1403

راهنمای سفر به مارماریس؛ گوشه ای از بهشت

مارماریس ترکیه، گوشه ای بهشتی است که دارای پس زمینه ای شگفت انگیز از کوه های پوشیده از کاج های مرتفع است. شما با سفر به مارماریس انگار به بهشت پا گذاشته اید. باورتان نمی گردد؟ کافی است تا انتهای این مقاله مجله خبرنگاران همراه ما باشید، تا با یکدیگر به...

17 مهر 1403

چرا سفر به ترکیه همچنان در صدر انتخاب گردشگران ایرانی است؟

آلانیا با ترکیبی از تاریخ و طبیعت، فرصتی بی نظیر برای استراحت و آرامش فکر فراهم می کند. رزرو هتل در این شهر تضمین کننده اقامتی لذت بخش با چشم اندازهایی زیبا از دریای مدیترانه خواهد بود.

25 شهریور 1403

پافوس، شهر ساحلی و باستانی قبرس

جاذبه هایی از شهر پافوسشهر زیبای ساحلی پافوس در قبرس به دو بخش تقسیم شده است که نخستین آن ها پافوس کاتو در بخش جنوبی شهر و در کنار بندرگاه است و بیشتر سایت های باستانی در آن قرارگرفته اند. بخش دوم این شهر، کتیما (Ktima) نام دارد که می توان در آن موزه های...

10 شهریور 1403

تاریخچه پیدایش اولین قطار

تاریخچه پیدایش اولین قطار را که مطالعه می کنیم متوجه می شویم انسان تا چه میزان پیشرفت و ترقی را می تواند در زندگی تجربه کند. قطار یکی از مهم ترین پیشرفت هایی بوده است که در صنعت حمل و نقل رخ داد و همچنان با توجه به پیشرفت های دنیای در حال تحول و توسعه است....

8 شهریور 1403

ویژگی تقریبا مخفی: شارژ اپل واچ با آیفون

اپل در نسل آیفون 15 تحولی در بازار لوازم جانبی شخص ثالث ایجاد نموده است. با تغییر پورت لایتنینگ به USB-C، امکانات جدیدی برای گوشی های هوشمند اپل فراهم شده است. یکی از جالب ترین ویژگی های این نسل، امکان استفاده از آیفون برای شارژ اپل واچ یا ایرپادز است.

7 مرداد 1403

این تویوتا مصداق شاخص فلفل نبین چه ریزه است! ، عکس

تویوتا کرولا GR یکی از مجذوب کننده ترین هاچ بک های موجود در بازار است که عملکرد فوق العاده و ظاهری تهاجمی را ارائه می دهد. با این حال، برای مالکانی که می خواهند خودروهایشان بیش از پیش متمایز گردد، چندین قطعه تازه به وسیله Varis عرضه شده تا آن ها را پوشش دهد.

15 تیر 1403

معرفی شرکت استودیو 9، مجری عکاسی و فیلم صنعتی

استودیو ناین که در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی فعالیت دارد یکی از شرکت هایی است که زیر مجموعه هدلینگ بین المللی هنر و صنعت مگات است. محور فعالیت های این شرکت به عکاسی صنتعی و تبلیغاتی محدود نمی گردد. استودیو ناین دارای پرسنل متخصص و حرفه ایست که در حوزه...

2 دی 1402

موستانگ اسب ده هزار ساله آمریکایی!، عکس

اسب موستانگ اسب کلاسیک وحشی غرب قدیم است. در ابتدا اسب ها تا زمان انقراض، در حدود 10000 سال پیش در قاره آمریکا وجود داشتند. اواخر دهه 1400 و اوایل قرن 1500 بود که کاشفانی از جمله کلمب اسب ها را به دنیای تازه بازگرداندند.

31 شهریور 1402

تقدم ذوق و تخیل بر تجربه و دانش در آفرینش هنری

سرویس ادبیات خبرنگاران: ظهور نفت و در ادامه آن مواجهه جامعه سنتی با مدرنیته و المان های پیشرفت، علاوه بر آنکه زمینه های رشد مالی را در جنوب ایران پایه ریزی کرد، بومیان منطقه را به صورت مستقیم در میان مردمی اغلب تحصیل نموده از کشورهای مترقی قرار داد. این...

8 شهریور 1402

فصل تازه همکاری های فناورانه ایران و ازبکستان شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، خانه فناوری و نوآوری ایران در تاشکند با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری و وزیر علم، آموزش عالی و نوآوری ازبکستان به صورت مجازی افتتاح شد.

29 خرداد 1402

شرط پلاک فعال برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه برای چه کسانی لغو شد؟

خبرنگاران: براساس تصمیم شورای رقابت کسانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند و عمر خودروی شان بیش از 5 سال باشد از شرط نداشتن پلاک در خرید خودرو معاف شدند.

28 خرداد 1402

عباس علی آبادی، وزیر تازه صمت کیست؟

عباس علی آبادی با رای موافق نمایندگان مجلس به عنوان وزیر نو وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم انتخاب شد. او به عنوان جانشین سید رضا فاطمی امین ریاست وزارت صمت را عهده دار می گردد. در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 23 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، نمایندگان...

25 خرداد 1402

پژو 2008 با ظاهری مجذوب کننده و باطنی متفاوت، عکس

گجت نیوز نوشت: نسخه برقی پژو 2008 فیس لیفت با تغییرات ظاهری و فنی معرفی گردید. در ادامه با جزئیات طراحی و مشخصات شاسی بلند Peugeot E-2008 Facelift آشنا می شویم.

15 اردیبهشت 1402

با پول یک خودرو بی ام دبلیو یک جزیره خصوصی 25 هکتاری خریداری کنید

یک جزیره خصوصی در اسکاتلند با قیمت پایه 186 هزار دلار به مزایده فروش گذاشته شده است.

4 اردیبهشت 1402

سیلاب و رگبار برای 22 استان

خبرنگاران: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در 22 استان و وزش باد، خیزش گرد و خاک و احتمال شکستن درختان در 13 استان هشدار داد.

30 فروردین 1402

تارا اتوماتیک V4 با موتور ضعیف را بشناسید

در حالیکه تارا اتوماتیک V4 / تارا V4 به عنوان تارای سال معرفی شده است، انتظار می رفت به جای موتور ضعیف TU5P با 113 اسب بخار از موتور EFP با 160 اسب بخار دنا جوانان در این خودرو استفاده می شد.

26 اسفند 1401

ریزش گسترده قیمت ها در بازار خودرو

آنالیز نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش گسترده قیمت ها در این بازار است.

21 اسفند 1401

تصویری از له شدن پژو زیر چرخ های تریلی

مدیرعامل هلال احمر سمنان گفت: سانحه رانندگی در محور شاهرود به میامی، 2 فوتی و 2 مصدوم داشت و مصدومان به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

18 اسفند 1401

عکس ، مدل 2023 خودرو 14 میلیاردی بازار تهران به اینترنت 5G مجهز است!

E-Class نو به روز رسانی هایی مانند رانندگی اتوماتیک سطح سه در کشورهایی که قانونی است و اتصال 5G برای به روز رسانی های پرسرعت هوایی دریافت می نماید.

1 اسفند 1401
تعداد: (2056)