بازگشت پرماجرای کنعانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمدحسین کنعانی زادگان هرچند با بازگشت به پرسپولیس به آرزوی قدیمی اش رسید، ولی تازه در آغاز یک جهت صعب العبور ایستاده و دو ماموریت سخت دارد

بازگشت پرماجرای کنعانی

بازگشت پرماجرای کنعانی

نخستین خرید گابریل کالدرون، سرمربی جدید پرسپولیس یک مدافع است. حسین کنعانی زادگان عصر دیروز برای مذاکره وارد باشگاه پرسپولیس شد و دقایقی بعد خبر رسید که قراردادی دو ساله امضا نموده است. مربی آرژانتینی به دنبال تقویت خط دفاع بود و باشگاه توانست این مدافع ملی پوش را جذب کند.

این دومین دوره حضور کنعانی در باشگاه پرسپولیس است. او در سال 90 که مدافع جوان و نسبتا گمنامی محسوب می شد عضو پرسپولیس بود، ولی در دو فصل تنها یک بار فرصت بازی پیدا کرد. بعد از پرسپولیس او دو سال پیراهن ملوان را پوشید و یکی از مدافعان اصلی این تیم بود. سال های بازی در ملوان را می توان بهترین دوره فوتبال کنعانی نامید، ولی با انتها خدمت سربازی از این تیم جدا شد و به استقلال پیوست.

این انتقال اما برایش خوش یمن نبود و پس از تنها دو بازی رباطش پاره و خانه نشین شد. کنعانی در انتها فصل از استقلال جدا شد و بارها تاکید نموده که این انتقال تصمیمی اشتباه بود.

کنعانی پس از یک انتقال ناموفق کاملا به سایه رفت و حرفه اش را در سایپا و ماشین سازی ادامه داد، ولی دعوت به تیم ملی از سوی کارلوس کی روش لطفی بود که فوتبال این مدافع را احیا کرد و دوباره روی بورس نهاده شد.

مصدومیت و افت مجید حسینی که قرار بود یکی از مدافعان اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا باشد، کنعانی را ناگهان به ترکیب اصلی رساند و او تا پیش از بازی با ژاپن نمایش قابل قبولی داشت.

او حالا در قامت یک مدافع ملی پوش به پرسپولیس برگشته، هرچند این انتقال حرف و حدیث های زیادی دارد و بعید است که کنعانی کار آسانی در پرسپولیس داشته باشد.

رفتن به استقلال ماجرایی نیست که از ذهن طرفداران پرسپولیس پاک شده باشد، هرچند او بارها خودش را یک پرسپولیسی دانسته و بابت این تصمیم ابراز پشیمانی نموده است. دعوت او به تیم ملی هم با نقدها تند طرفداران پرسپولیس روبه رو شد، چرا که عقیده داشتند جلال حسینی یا خلیل زاده شایستگی بیشتری دارند. جالب اینکه کنعانی حالا باید با این دو مدافع رقابت کند که جزو محبوب ترین ها در پرسپولیس هستند.

خرید کنعانی این سوال را به وجود می آورد که کالدرون برای خط دفاعش چه ترکیبی را در نظر دارد؟ خلیل زاده فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و حضورش در ترکیب تقریبا تضمین شده است، ولی حسینی که سن بالایی دارد قطعا از این خرید احساس خطر خواهد نمود. نیمکت نشینی حسینی یا کنعانی که نسبتا با سر و صدای زیادی به پرسپولیس آمده قطعا تبعاتی خواهد داشت. به این جمع باید محمد انصاری را هم افزود که گزینه بازی در دفاع میانی هم محسوب می گردد و ترافیک این خط را بیشتر خواهد نمود.

کنعانی هرچند با بازگشت به پرسپولیس به آرزوی قدیمی اش رسید، ولی تازه در آغاز یک جهت صعب العبور ایستاده و دو ماموریت سخت دارد: اولی رسیدن به ترکیب اصلی و دومی ورود به قلب طرفداران. موفقیت در این دو ماموریت تنها با ارائه کیفیت بالا و نمایش خوب ممکن است، ولی آیا کالدرون این فرصت را به او می دهد؟

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9622

به "بازگشت پرماجرای کنعانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت پرماجرای کنعانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید