با برگزاری لیگ به صورت متمرکز موافقم، بازی سختی با سایپا داشتیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک تیم سایپا تهران را شکست داد و با چهار پیروزی و 12 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی نهاده شد.

با برگزاری لیگ به صورت متمرکز موافقم، بازی سختی با سایپا داشتیم

پیمان اکبری در مصاحبه با خبرنگاران درباره شکست تیم سایپا در هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم، سایپا مهره های ارزشمندی از تیم ملی دارد و تیم با تجربه ای است. کادرفنی تیم نیز تجربه زیادی دارد و کارخانه سال هاست که مربی گری انجام می دهد. مدعی قهرمانی هستند و شرایط خوبی نیز دارند. پس از دو باخت در هفته های چهارم و پنجم مقابل سایپا قرار گرفتیم. در مجموع بازی خوبی بود. سایپا کوشش بسیاری کرد اما شرایط تیم ما متفاوت بود.

وی درباره بهبود آسیب دیدگی صالحی و درخشش او به همراه فیاضی در بازی مقابل سایپا گفت: متاسفانه در بازی های تدارکاتی پیش از شروع رقابت ها میثم صالحی دچار آسیب دیدگی شد و تا بازی مقابل سایپا شرایط بازی نداشت. هفته گذشته نیز سعید مصطفی وند دچار آسیب شد و در بازی برابر سایپا با دست بخیه شده بازی کرد. آسیب دیدگی مرتضی شریفی در بازی مقابل سپاهان نیز بدشانسی دیگر تیم بود و این آسیب دیدگی ها کار تیم را سخت کرد.

اکبری اضافه نمود: از میثم صالحی همین انتظار را داشتیم و به عنوان ستون اصلی تیم روی او حساب نموده و قرار داد بستیم. خداراشکر نیز موقعیت و شرایط را می دانست و از توانایی اش استفاده کردیم. پوریا فیاضی نیز شرایط خوبی داشت و در واقع از نظر تیمی عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره رفت و آمد تیم ها و حذف های ناگهانی تیم ها از جمله تیم شهفرایند اراک در لیگ برتر چیست؟ گفت: مسئولان سازمان لیگ مقصر نیستند. بعضی از مدیران ارشد استان ها قول ها و وعده هایی برای برطرف مسائل اقتصادی به فدراسیون می دهند که نمی توانند به آن عمل نمایند.

اکبری تاکید نمود: نکته مهم این است بعضی از تیم ها (منظورم تیم شهفرایند اراک نیست) سال هاست درگیر مسائل اقتصادی هستند و فدراسیون باید این نکات را مد نظر قرار دهد. تیم ها باید ابتدا مسائل اقتصادی خود را حل نمایند. در حال حاضر یک تیم پس از برگزاری چند ملاقات از مسابقات کنار می رود و چند بازیکنان بدون تیم می مانند و به دنبال آن خانواده هایشان نیز متضرر می شوند. فدراسیون باید از ابتدا روی این موضوعات حساسیت بیش تری به خرج دهد. امیدوارم این مشکل یک بار برای همواره حل گردد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در پاسخ به این سوال که با توجه به فرایند افزایشی ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا آیا برگزاری با روش متمرکز موافق هستید یا خیر؟ گفت: به دلیل بحث کرونا با این پیشنهاد موافق هستم. اگر مانند مسابقات لیگ جهانی هر چند هفته شهری میزبان مسابقات باشد و چند بازی برگزار گردد چرا که انتقال کرونا در مکان های عمومی بیش تر است.

اکبری تاکید نمود: قطعا تا انتها دور رفت امکان پذیر نیست چرا که تیم ها برنامه ریزی نموده اند اما اگر همه تیم ها موافق باشند برای دور برگشت امکان پذیر است. البته این موضوع مهم را نادیده نگیریم که شهرهای میزبان باید امکانات استاندارد برگزاری مسابقات را داشته باشند. در غیر اینصورت بی امکاناتی خود عامل شیوع کرونا خواهد بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41692

به "با برگزاری لیگ به صورت متمرکز موافقم، بازی سختی با سایپا داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برگزاری لیگ به صورت متمرکز موافقم، بازی سختی با سایپا داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید