قرارداد ایگور کولاکوویچ با تیم ملی والیبال ایران فسخ شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، مدت زمان قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا انتها بازی های المپیک 2020 توکیو بود و پس از شیوع و گسترش ویروس کرونا و تغییر زمان برگزاری لیگ ملت ها و بازی های المپیک، فدراسیون والیبال به کولاکوویچ پیشنهاد اتمام همکاری داد.

قرارداد ایگور کولاکوویچ با تیم ملی والیبال ایران فسخ شد

این پیشنهاد از سوی سرمربی تیم ملی والیبال نیز پذیرفته شد و دو طرف برای سرانجام همکاری به توافق رسیدند و پرونده همکاری این مربی اهل مونته نگرو، از روز یکشنبه 31 فروردین (19 آوریل) به صورت رسمی به سرانجام رسید.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امروز (سه شنبه) پس از دریافت توافق نامه امضا شده کولاکوویچ برای سرانجام همکاری، از زحمات این مربی در مدت همکاری با تیم ملی والیبال ایران تشکر و قدردانی کرد.

این مربی بین المللی والیبال که پیش از پذیرش مسئولیت تیم ملی ایران، 23 مدال در رنگ های مختلف در پرونده کاری خود داشت، در مدت سه سال راهنمایی تیم ملی ایران، به عناوین قهرمانی مردان آسیا (2019)، قهرمانی بازی های آسیایی (2018)، سومی جام عظیم قهرمانان دنیا (2017) دست یافت و به همراه تیم ملی والیبال ایران در رقابت های انتخابی المپیک در کشور چین، سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو را به دست آورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29680

به "قرارداد ایگور کولاکوویچ با تیم ملی والیبال ایران فسخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد ایگور کولاکوویچ با تیم ملی والیبال ایران فسخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید