انتخابی والیبال ساحلی المپیک؛ سیدبندی تیم ها اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - سیدبندی رقابت های والیبال ساحلی مرحله نهایی انتخابی المپیک توکیو در قاره آسیا و اقیانوسیه اعلام شد و تیم های ملی ایران در سید دوم قرار گرفتند.

انتخابی والیبال ساحلی المپیک؛ سیدبندی تیم ها اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک از چهارم تا ششم تیرماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار خواهد شد و هشت کشور، تایلند (میزبان)، چین، ایران، اندونزی، نیوزیلند، عمان، قطر و قهرمان مرحله نیمه نهایی در آن حضور خواهند داشت تا قهرمان این رقابت ها تنها سهمیه قاره کهن به وسیله مسابقات انتخابی را در المپیک توکیو دریافت کند.

کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) سیدبندی این رقابت ها را اعلام نمود و تیم های ملی والیبال ساحلی ایران با سه هزار و 500 امتیاز در سید دوم قرار گرفتند. سید نخست هم به نمایندگان چین با پنج هزار و 420 امتیاز رسید.

آرش وکیلی، بهمن سالمی، عبدالحامد میرزاعلی و رحمان رئوفی بازیکنان تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در این رقابت ها هستند.

نمایندگان نیوزیلند و تایلند هم به ترتیب با دو هزار 290 امتیاز و دو هزار 78 امتیاز در سیدهای سوم و چهارم جای گرفتند. عمان، قطر، اندونزی و تیم هشتم (قهرمان مرحله نیمه نهایی انتخابی المپیک) هم در صندلی های پنجم تا هشتم جای گرفتند.

مسابقات مرحله نیمه نهایی انتخابی المپیک توکیو در قاره آسیا از امروز (آدینه) با حضور پنج کشور استرالیا، ژاپن، قزاقستان، فیلیپین و لبنان شروع می گردد و قهرمان این رقابت ها به اسم هشتمین تیم به مرحله نهایی صعود خواهد نمود.

مسابقات والیبال ساحلی المپیک توکیو با حضور 24 تیم در هر گروه مردان و زنان پیگیری خواهد شد که در گروه مردان این رقابت ها، تا کنون حضور چهار تیم ژاپن (میزبان)، روسیه (قهرمان دنیا)، لتونی و ایتالیا (مسابقات انتخابی) مسجل شده است.

20 تیم دیگر، شامل پنج تیم قهرمان مسابقات انتخابی از هر قاره و 15 تیم برتر رده بندی فدراسیون دنیای خواهند بود که تیم های ملی والیبال ساحلی ایران تنها در صورت کسب مقام قهرمانی مرحله نهایی انتخابی در کشور تایلند، برای نخستین بار سهمیه المپیک دریافت خواهند کرد و راهی توکیو می شوند.

آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران که از 20 خردادماه زیر نظر آق محمد سلاق به اسم سرمربی و پرویز فرخی به اسم مربی در بندر انزلی شروع شده است، امروز به سرانجام می رسد.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61554

به "انتخابی والیبال ساحلی المپیک؛ سیدبندی تیم ها اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی والیبال ساحلی المپیک؛ سیدبندی تیم ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید