با هماهنگی فدراسیون کاراته به مسابقات غرب آسیا نمی رویم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: کاتاروی تیم ملی کاراته گفت: با هماهنگی فدراسیون در رقابت های انتخابی مسابقات غرب آسیا حاضر نمی شویم و خودمان را برای کاراته وان اندونزی آماده می کنیم.

با هماهنگی فدراسیون کاراته به مسابقات غرب آسیا نمی رویم

احد شاهین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: با صحبت هایی که مربی مان با فدراسیون داشت تصمیم بر این شد که تیم دوم به رقابت های غرب آسیا که به میزبانی عربستان برگزار می شود برود و ما هم که به نوعی تیم اول هستیم به مسابقات کاراته وان اندونزی برویم. نیکوخصلت مربی تیم با مسئولان فدراسیون در این رابطه به توافق رسیده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: به این ترتیب تیم دوم کاتا که از تهران و به مربیگری مقدم فعالیت می کند به سومین دوره مسابقات غرب آسیا اعزام می شود. امیدوارم این تیم بهترین نتیجه را در این دوره از رقابت ها بدست بیاورد و از عربستان با دست پر به کشور بازشود.

کاتاروی تیم ملی کاراته مطرح نمود: برای بازِ ی های آسیایی اینچئون کاتای تیمی اعزامی نخواهد داشت و شاید در کاتای انفرادی نماینده داشته باشیم به همین دلیل تمرکز ما روی حضور قدرتمند در رقابت های جهانی آلمان است. این مسابقات آبان ماه برگزار می شود و در این چند ماه تمام تلاشمان را می کنیم تا به بهترین وجه آماده شویم.

شاهین گفت: 13 تیرماه مسابقات انتخابی را برای حضور در رقابت های جهانی پیش رو داریم به همین دلیل تمرینات را به صورت منظم پیگیری می کنیم. از وضعیت خوبی برخورداریم و هر روز از لحاظ آمادگی جسمانی و مسائل فنی آماده تر می شویم. حریفان خوبی داریم اما واقعیت این است که فاصله ما با تیم های دیگر بسیار زیاد است. تیم های تهران، کرمان و اصفهان تیم های خوبی در کاتای تیمی دارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12685

به "با هماهنگی فدراسیون کاراته به مسابقات غرب آسیا نمی رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هماهنگی فدراسیون کاراته به مسابقات غرب آسیا نمی رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید