برانکو: چطور می توانم از بازیکنانم ناراضی باشم؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، من هیچ گلایه ای از بازیکنانم ندارم چون می دانم که آنها در چه شرایط سختی بازی می نمایند.

برانکو: چطور می توانم از بازیکنانم ناراضی باشم؟

به گزارش خبرنگاران ، دلیل برنده نشدن پرسپولیس در بازی امروز را باید در تمجیدهای برانکو ایوانکوویچ از عملکرد تراکتورسازی بیابیم. جایی که مرد کروات در نشست خبری پس از بازی می گفت: من گفته بودم که این بازی مثل دربی سخت است. همه دربی ها همیشه این گونه هستند و هیچ قانون خاصی ندارند. طبیعتاً ما می خواستیم برنده بازی باشیم اما تراکتورسازی با عملکرد خوبش نشان داد که چه تیم خوبی است و لیاقت حضور در بالای جدول را دارد. تراکتورسازی با سه ملی پوشی که در اختیار دارد، کیفتش بالاست. آنها ساختار بسیار خوبی از بازیکنان باتجربه و باکیفیت را در اختیار دارند.

حرف های برانکو اما وقتی بیشتر به دل مان نشست که بازیکنان پرکوشش اما خسته اش را تحسین کرد: ما کوشش مان را کردیم اما متأسفانه نشد. من هیچ گلایه ای از بازیکنانم ندارم چون می دانم که آنها در چه شرایط سختی بازی می نمایند. در بازی قبلی با پیکان شاهد بودید و در بازی امروز هم دیدید که چقدر انرژی صرف کردند و چقدر خستگی داشتند. در چنین شرایطی چطور می توانم از آنها ناراضی باشم؟

آقای سرمربی سپس از سختی های بازی بعدی پرسپولیس گفت: بازی بعدی مان مقابل ماشین سازی است که متأسفانه کمال کامیابی نیا را به دلیل کارت زردهایی که گرفته، در اختیار نداریم. باید وضعیت شایان مصلح را هم که دچار گرفتگی شد، آنالیز کنیم. شرایط سختی است اما با این حال ما تمام اهدافی را که داشتیم، دنبال خواهیم کرد.

در ادامه، برانکو از تاثیر منفی بارندگی و لغزندگی زمین بر بازی می گفت: این شرایط جوی بیشتر به نفع تیمی است که دفاع می نماید. شاید اگر زمین خشک بود، بازی به سود ما می شد اما باران اثر منفی خود را روی بازی گذاشت.

تفاوت عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان و لیگ برتر خیلی ها را به این نتیجه رسانده که تیم برانکو افت نموده است. خودِ او اما چنین ادعایی را قبول ندارد: اینجا شرایط متفاوت است. در لیگ قهرمانان آسیا همه دنبال برد هستند و بازتر بازی می نمایند اما در لیگ همه تیم هایی که مقابل ما قرار می گیرند، بسته بازی می نمایند. با شرایط جوی امروز هم، وقتی خستگی بازیکنان بیشتر می گردد، بردن سخت تر می گردد. همین شانس هایی که امروز ایجاد کردیم را هم باید تبدیل به گل می کردیم.

برانکو ایوانکوویچ به خبرنگاری هم که از تکراری شدن تاکتیک پرسپولیس گفته بود، این طور پاسخ داد: من به بازیکنانم افتخار می کنم. اگر کمی نتایج لیگ کشورهای دیگر به خصوص خاورمیانه را نگاه کنید، العین وقتی در فینال لیگ قهرمانان بازی می کرد، چهارم جدول بود. الهلال هم این شرایط را داشت. ما بعد از فینال لیگ قهرمانان دو بازی کردیم که نتیجه اش یک برد و یک تساوی بود. طبیعی است که انتظار از ما بیشتر است و من از بازی تیمم راضی هستم. از طرفی ما بیشتر از همه تیم های ایرانی در این فصل بازی کردیم و چهار روز دیگر هم باید بازی کنیم. با این حال ما ادامه خواهیم داد و اهداف مان هم تغییر نمی نماید.

یکی از خبرنگاران ربیع خواه را بازیکنی خواند که بیشتر رو به عقب بازی می نماید و از برانکو پرسید آیا شما از او می خواهید پاس به عقب بدهد که در پاسخ، این جمله ها را شنید: این اولین بازی های ربیع خواه هفت ماه پس از مصدومیتش و بازگشت مجدد اوست. مطمئناً ربیع خواه نمی تواند مثل قبل باشد اما مهم این است که او سلامت است و رفته رفته بهتر هم خواهد شد. بله، من از او خواسته بودم که رو به عقب بازی کند و اشتباه هم کرد اما بیرانوند هم اشتباه کرد، علیپور، بشار رسن، منشا و سایر بازیکنان هم اشتباه کردند. همه بازیکنان در زمین اشتباهاتی دارند و این طبیعی است.

آخرین موضوعی که خبرنگاران نظر برانکو را درباره اش جویا شدند، عملکرد داوران بازی به ویژه در صحنه گل آفساید حاج صفی بود که اتفاقا تراکتوری ها خیلی به آن معترض شدند و برانکو درباره اش گفته: به نظر شما آن گل آفساید بود یا نه؟ آیا آنها انتظار داشتند داور گل آفسایدشان را سالم اعلام کند؟! باز هم تکرار می کنم، از وقتی به ایران آمدم، داوران حتی یک اوت را به ما هدیه ندادند. ما هم از آنها چیزی نمی خواهیم. حالا اینکه چقدر اشتباه به ضرر ما بوده، بماند.

2 - 670

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2672

به "برانکو: چطور می توانم از بازیکنانم ناراضی باشم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: چطور می توانم از بازیکنانم ناراضی باشم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید