برای بازگشت به تیم ملی بسکتبال شرطی نگذاشته ام

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، حامد حدادی که در مراسم اهدای یادبود ورزشکاران به موزه ملی ورزش حاضر شده بود در واکنش به صحبت های مطرح شده در این جلسه توسط سیدرضا صالحی امیری مبنی بر اینکه وی (حدادی) به تیم ملی بازمی گردد، گفت: صحبت هایی شده است اما هنوز هیچ چیز تعیین نیست، اصلاً مسئله ای نبوده، مساله خاصی مطرح نبوده است باید ببینیم چه می گردد؟

برای بازگشت به تیم ملی بسکتبال شرطی نگذاشته ام

وی در رابطه با اینکه تاکنون از طرف فدراسیون با او تماس گرفته شده یا نه اعلام نمود: امروز صحبت هایی را با رئیس فدراسیون داشتم قرار است موضوع پیگیری گردد تا نتیجه چه خواهد شد.

حدادی در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد یکی از شروط شما برای بازگشت به تیم ملی، بازگشت ارسلان کاظمی است، گفت: من شرطی نگذاشته ام یکسری اتفاقات افتاده است، حالا اسم این بازیکن هم مطرح شده آنچه معین است اینکه تصمیم با فدراسیون است به هر حال ارسلان بازیکن خوبی است و حضورش در تیم ملی می تواند مثمرثمر باشد.

شما مدعی هستید مشکل خاصی در رابطه با شما و حضور در تیم ملی مطرح نیست پس چرا در تماس با رئیس کمیته المپیک خواهان ورود او به پرونده شده اید؟ حدادی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران گفت: من تماس گرفته ام؟ البته فرقی نمی نماید چه کسی تماس گرفته باشد اینکه از طرف من بوده یا نه خیلی مهم نیست، مهم نتیجه است، امیدوارم مشکل حل گردد.

ملی پوش بسکتبال ایران در واکنش به تکرار پرسش خبرنگاران درباره مسائل ایجاد شده میان او و تیم ملی بسکتبال گفت: این سوالات را تمام کنید، حیف نیست در حاشیه مراسم به این زیبایی این سوالات حاشیه ای را می پرسید؟ امروز مراسم اهدای کاپ به موزه ورزش را داشتیم که اهمیت زیادی دارد، همین جا من اساتید زیادی را دیدم که با سن و سال زیاد حضور داشتند و یادگاری های خود را تقدیم موزه می کردند.

حامد حدادی تاکید نمود: خیلی به این موضوع فکر می کنم که اگر یک روز بسکتبال را کنار بگذارم کسی یاد من می نماید، امروز به این نتیجه رسیدم هستند کسانی که سال ها بعد به فکر ما باشند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7472

به "برای بازگشت به تیم ملی بسکتبال شرطی نگذاشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازگشت به تیم ملی بسکتبال شرطی نگذاشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید