برای تشویق شدن به کمیته انضباطی می روم، زمین لیز است!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سپاهان امروز پیروز شد با نتیجه 3 بر یک تیم والیبال سایپای تهران را در خانه شکست دهد.

برای تشویق شدن به کمیته انضباطی می روم، زمین لیز است!

ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپای تهران پس از این شکست در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اشتباهاتی در زمین پیش آمد و نتوانستیم پیروز شویم. سپاهان تیم خوبی دارد. بازی کردن مقابل تیم هایی مانند سپاهان و شهداد یزد که به تازگی وارد رقابت های لیگ برتر والیبال شده اند مشکل است. آنها خوب بازی کردند. به تیم سپاهان تبریک می گویم بهتر از ما بازی کردند.

وی گفت: ما نیز کوشش خود را کردیم. یک سری از بازیکنان ما کم کم به تیم اضافه شدند و در حال آماده شدند. نگران چیزی نیستم. شرایط ما بهتر خواهد شد. کوشش می کنیم نقاط ضعف خود را به قوت تبدیل کنیم. به همین دلیل نگرانی نداریم.

شهنازی درباره داوری و اعتراض های دو تیم نیز اضافه کرد: این اعتراضات طبیعی است. تا وقتی ویدئوچک در سالن نباشد وضعیت به همین روال خواهد بود. هر دو تیم اعتراضاتی داشتند و آن نیز به دلیل نبود ویدئوچک است. نکته دیگر لیز بودن زمین خانه والیبال تهران است. این سالن مسئله ای ندارد اما زمین خیلی لیز است. بارها نیز این موضوع را اعلام نموده ایم اما گوش نمی دهند. امیدوارم هر چه سریعتر این مشکل حل گردد. در کل بازی خوبی بود. حتما نقاط ضعف خود را رفع خواهیم کرد و تیم آینده روشنی دارد.

وی درباره واکنش به احضار شدنش به کمیته انضباطی نیز ادامه داد: فکر می کنم برای تشویق کردن مرا دعوت نموده اند چرا که در بازی با شهداد کاری ننموده ام. یک سری مستندات در دست دارم که بی ادبی حریف را نشان می دهد. آن را به کمیته انضباطی نیز نشان خواهم داد تا ضمن تشویق کردن من آنها را نیز تنبیه کند.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره اصلح ترین کاندیدای انتخابات والیبال نیز گفت: والیبال روزهای خوشی با یزدانی خرم و داورزنی داشته است. با توجه به اینکه داورزنی سالها در این پست حضور داشته و ارتباطات خوبی داشته او می تواند والیبال را دوباره احیا کند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17403

به "برای تشویق شدن به کمیته انضباطی می روم، زمین لیز است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تشویق شدن به کمیته انضباطی می روم، زمین لیز است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید