برترین های بازی های رایانه ای تحرکی جانبازان و معلولین استان اصفهان انتخاب شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/اصفهان سومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای تحرکی جانبازان و معلولین انتخابی تیم استان اصفهان با شناسایی نفرات برتر در دو بخش بانوان و آقایان به پایان رسید.

برترین های بازی های رایانه ای تحرکی جانبازان و معلولین استان اصفهان انتخاب شدند

سومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای تحرکی جانبازان و معلولین انتخابی تیم استان برای شرکت در مسابقات قهرمان کشوری امروز (جمعه -23مهرماه) به همت کمیته ورزش های الکترونیکی هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان و با همکاری معاونت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در دو بخش بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی شهید میثمی اصفهان برگزار شد.

مهدی کاظمی -رئیس کمیته بازی های الکترونیکی و رایانه ای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: استقبال خوبی را شاهد بودیم، در بخش بانوان که با حضور 50 نفر شرکت کننده در رشته بولینگ برگزار شد، فاطمه آقایی قهرمان شد، فاطمه سلامیان و معصومه سادات هاشمی دوم و سوم شدند.

وی افزود: در بخش آقایان 40 ورزشکار در رشته تنیس روی میز با یکدیگر رقابت کردند که در پایان سید محمد میرعلایی به قهرمانی رسید، محمدحامد کاظمی و ایمان بلانیان بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

رئیس کمیته بازی های الکترونیکی و رایانه ای استان اصفهان گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط در میان جانبازان و معلولین تا کنون 3 دوره از این مسابقات در رشته های مختلف برگزار شده و همواره هم با استقبال بسیار خوبی روبرو بودیم و تلاش می کنیم بازی های بیشتری برای این قشر از جامعه برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 66191

به "برترین های بازی های رایانه ای تحرکی جانبازان و معلولین استان اصفهان انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین های بازی های رایانه ای تحرکی جانبازان و معلولین استان اصفهان انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید