برخورد با مفاسد اقتصادی استان بوشهر بدون مماشات صورت می گیرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علی جمادی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری تنگستان گفت: یکی از اولویت ها و برنامه های دادگستری استان بوشهر طرح پیشگیری از وقوع جرم است.

برخورد با مفاسد اقتصادی استان بوشهر بدون مماشات صورت می گیرد

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح ها و برنامه های مختلف در راستای توسعه و تقویت امنیت در جامعه صورت می گیرد ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد و این مهم را به صورت جدی دنبال می کنیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه نمود: مسئولان کوشش نمایند تا دستگاه قضایی بتواند در زمینه پیشگیری موفق باشد زیرا موضوع پیشگیری یک امر فرا سازمانی و نیازمند برنامه ریزی و یاری همه مجموعه ها است.

وی با اشاره به نتایج مطلوب یاری مردم به دستگاه اجرایی و قضایی اضافه نمود: کوشش داریم تا پرونده هایی که در محاکم قضایی تشکیل می گردد در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

مبارزه قاطع و سریع با مفاسد

جمادی یکی از اولویت های اساسی دستگاه قضایی در استان بوشهر را مبارزه قاطع و سریع با مفاسد اقتصادی دانست و اعلام کرد: با ھرگونه بی نظمی، نا امنی و ھر آنچه باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی گردد برخورد قاطع می گردد.

وی اضافه نمود: در راستای مقابله با برھم زنندگان نظم اقتصادی از جمله محتکران و اخلال گران نظام اقتصادی عزمی جدی داریم و با مشخص شعب تخصصی در استان، ضمن رسیدگی به پرونده ھای این افراد، بدون ھیچ گونه مماشات و تسامحی با قاطعیت و جدیت تمام برخورد می گردد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه اجرای عدالت خواسته و مطالبه بحق مردم است، اضافه نمود: سرعت و قاطعیت در اجرای احکام صادره مھم و اثر بخش است و این موضوع به صورت ویژه مورد توجه ھمه مسئولان قضایی است.

تقویت اعتماد مردم

عبدالحسن رفیعی پور فرماندار تنگستان نیز در این مراسم با بیان اینکه توسعه باید همراه با عدالت و حول محور قانون صورت پذیرد، از همه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا با تعامل و همدلی زمینه بیش از پیش توسعه در شهرستان را بوجود آورند.

وی ضمن تبریک به رئیس جدید دادگستری تنگستان مهمترین وظیفه دستگاه قضایی پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی، بی طرفی در قضاوت ها و رعایت عدالت و تقویت اعتماد مردم بر اساس قانون اساسی بیان کرد.

فرماندار تنگستان با تاکید بر وحدت، هماهنگی و همسویی در جامعه گفت: باید زمانی که منافع مردم به میان می آید همه اختلاف نگاه ها، سلایق و خط مشی های سیاسی را کنار گذاشته و با ایجاد همدلی و هم افزایی امید و نشاط را روز به روز در جامعه تقویت کنیم.

وی اضافه نمود: باید نسبت به افزایش رضایتمندی مردم در چارچوب وظایفمان کوشش کنیم.

رفیعی پوراعلام کرد: امروز دولت تدبیر و امید نیز در راستای تحقق نیازها و برطرف مسائل مردم در کوشش بوده و تاکید ریاست جمهوری خدمت به مردم به بهترین نحو ممکن است.

در این مراسم از خدمات ابوالقاسم ریشهری تجلیل و خدارحم گزدرازی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان تنگستان معرفی گردید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3015

به "برخورد با مفاسد اقتصادی استان بوشهر بدون مماشات صورت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با مفاسد اقتصادی استان بوشهر بدون مماشات صورت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید