بروز ده ها واکنش به واکسن جانسون اند جانسون

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نتایج یک آنالیز میدانی نشان می دهد، ده ها نفر پس از دریافت واکسن جانسون اند جانسون دچار سرگیجه، حالت تهوع یا استفراغ شده و واکنش های عصبی بروز داده اند.

بروز ده ها واکنش به واکسن جانسون اند جانسون

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز میدانی نشان می دهد ده ها نفر پس از دریافت واکسن جانسون اند جانسون دچار سرگیجه، حالت تهوع یا استفراغ شده و این فرایند منجر به تعطیلی 4 مرکز عظیم واکسیناسیون شده است.

گزارش جدید مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا حاکیست، 64 مورد جدید واکنش به واکسن تک دز جانسون اند جانسون بروز نموده است؛ بیماران در پنج سایت واکسیناسیون علائمی مانند سرگیجه یا غش کردن و حتی بعضی به نظر می رسد علائم عصبی دارند که درنهایت 4 مرکز واکسیناسیون به طور موقت تعطیل شدند.

کارشناسان می گویند مجموعه ای از واکنش ها مانند غش و احساس سبکی پس از تزریق واکسن جانسون اند جانسون، نمونه ای از پدیده ای است که برای چندین دهه از انواع واکسن های مختلف ذکر شده است.

این داده ها پس از توقف موقت استفاده از واکسن جانسون اند جانسون به دلیل گزارش لخته های نادر خون، اما خطرناک که عمدتا در زنان پس از تزریق واکسن دیده می شد منتشر شد.

CDC همچنین گزارش داد، تعداد کل لخته های خونی گزارش شده پس از تزریق واکسن جانسون اند جانسون به 17 مورد در 8 میلیون و 200 هزار تزریق رسیده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56868

به "بروز ده ها واکنش به واکسن جانسون اند جانسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروز ده ها واکنش به واکسن جانسون اند جانسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید