برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات به مناسبت شب یلدا در گرگان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات به مناسبت شب یلدا در این شهرستان اطلاع داد.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات به مناسبت شب یلدا در گرگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، یاسر قندهاری امروز دوشنبه 25 آذر 98 با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه به مناسبت فرارسیدن شب یلدا در محل پارک شهر گرگان برپا شده است.

او اعلام نمود: این نمایشگاه که شامل 36 غرفه از صنایع دستی و سوغات استان های مختلف کشور است تا 30 آذرماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

رییس میراث فرهنگی شهرستان گرگان گفت: در بخش صنایع دستی این نمایشگاه از استان های گلستان، زنجان، قزوین و گیلان در رشته های حکاکی روی چوب، سفال، لعاب کاری سفال، حصیربافی، مس، صنایع چوبی، بافتنی های سنتی و زیورآلات حضور یافتند.

او اضافه نمود: استان های کرمانشاه، لاهیجان، تبریز، کرمان، اردبیل و شیراز نیز در بخش سوغات این نمایشگاه به عرضه محصولات خود می پردازند.

قندهاری توضیح داد: برپایی نمایشگاه های موقت صنایع دستی در سطح شهرستان به مناسبت های مختلف برای رونق فروش هنرمندان و صنعتگران این حوزه یکی از برنامه های این اداره است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19120

به "برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات به مناسبت شب یلدا در گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات به مناسبت شب یلدا در گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید