بسته خبری فینال آسیا، جام را زیکو به استادیوم می آورد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برای آوردن جام قهرمانی آسیا به استادیوم و قرار دادن آن در صندلی ویژه اش باشگاه کاشیماآنتلرز رییس افتخاری باشگاه و مدیر سازمان فوتبال خود یعنی زیکو را معرفی نموده است.

بسته خبری فینال آسیا، جام را زیکو به استادیوم می آورد

به گزارش خبرنگاران ،

نان پرسپولیسی ها گم شد

با توجه به تفاوت های غذایی ایران و ژاپن تعدادی نان برای پرسپولیسی ها به توکیو آورده شده بود که البته تعداد آن کافی نبود. به همین دلیل امروز دوباره 70 قرص نان از تهران به توکیو فرستاده شد که در فرودگاه ناریتا گم شد. یک بسته 35 تایی از این نان ها که در دوحه جا مانده تا شنبه به دست پرسپولیسی ها می رسد اما تکلیف بسته دوم معلوم نیست.

تمجید ژاپنی ها از بیرانوند

یک سایت ژاپنی به تمجید از دروازه بان پرسپولیس پرداخته است. soccerdigestweb از توانایی های فنی علیرضا بیرانوند نوشته و او را یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس در بازی شنبه معرفی نموده. در این گزارش به درخشش بیرانوند در جام جهانی 2018 هم اشاره شده و نویسنده، او را مهارکننده پنالتی رونالدو نامیده است.

فینال با داوران چینی

دیدار رفت کاشیما و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان به داوران چینی سپرده شده است. طبق اعلام ای اف سی قضاوت این بازی بر عهده فو مینگ (داور وسط) خواهد بود و دو هموطن او یاری های اول و دومش هستند.

جام را زیکو به استادیوم می آورد

برای آوردن جام قهرمانی آسیا به استادیوم و قرار دادن آن در صندلی ویژه اش باشگاه کاشیماآنتلرز رییس افتخاری باشگاه و مدیر سازمان فوتبال خود یعنی زیکو را معرفی نموده است. زیکو برزیلی دوران بازیگری را در کاشیما به انتها رساند و مربیگری اش را هم در همین تیم شروع کرد.

بلیت ها را نخریدند

باشگاه کاشیما که پیش تر از محدود بودن تعداد بلیت ها خبر داده بود، حالا از فروش بلیت های اضافی بازی رفت فینال لیگ قهرمانان گفته و اینکه طرفداران فوتبال تا روز بازی با پرسپولیس می توانند برای خرید تمامی بلیت های نوع یک، دو، سه و چهار درخواست خود را ارائه دهند.

بازی با 20 دوربین

بازی رفت پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان با 20 دوربین تصویربرداری و پخش خواهد شد. این را مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس اعلام نموده و گفته که از آخرین تکنولوژی های روز برای ارایه تصویرهای هر چه جذاب تر استفاده خواهد می گردد.

2 - 380

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2133

به "بسته خبری فینال آسیا، جام را زیکو به استادیوم می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری فینال آسیا، جام را زیکو به استادیوم می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید