بهانه جالب بازیکن بوکاجونیورز برای تأخیر در شرکت در تمرینات؛ ربوده شدن توسط موجودات فضایی!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بازیکن تیم فوتبال بوکاجونیورز برای توجیه حضور همراه با تأخیرش در یکی از تمرینات این تیم بهانه ای جالب آورد.

بهانه جالب بازیکن بوکاجونیورز برای تأخیر در شرکت در تمرینات؛ ربوده شدن توسط موجودات فضایی!

به گزارش خبرنگاران، در طول تاریخ فوتبال ، بازیکنان انواع و اقسام بهانه ها را برای توجیه تأخیرهای شان برای حضور در تمرینات آورده اند اما هیچ یک از آنها نتوانستند بهانه ای غیرقابل باورتر از آنچه گی یرمو مارینو، بازیکن سابق تیم فوتبال بوکاجونیورز آرژانتین برای تأخیرش ذکر کرد، به اطرافیانش تحویل دهند و بعید به نظر می رسد که در آینده هم چنین بهانه ای به ذهن هیچ یک از آنها خطور کند.

مارینو از رده های پایه باشگاه نیوولزاولدبویز شهر روساریو - تیمی که لیونل مسی در آن فوتبالش را شروع کرد - وارد دنیای فوتبال شد و دو دوره کوتاه مدت هم برای تیم بوکاجونیورز بازی کرد. با این حال پیروز ترین دوره بازیگری او در کشور شیلی بود.

او که با تیم یونیورسیداد شیلی تحت هدایت خورخه سامپائولی (سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه سویا) افتخاراتی مانند سه قهرمانی در دسته اول فوتبال و قهرمانی جام سودآمریکانای سال 2011 کسب کرد، اکنون در تیم راسینگ کلاب آرژانتین توپ می زند. دوران بازی این بازیکن 39 ساله مثل بسیاری دیگر از هم رشته ای هایش بدون حادثه و حاشیه نبود اما طبق گفته هم تیمی سابق او در بوکا جونیورز، گوستاوو لورنزتی، این هافبک آرژانتینی اتفاقی را تجربه کرده که نظیر آن تا به حال برای هیچ بازیکن دیگری رخ نداده است. لورنزتی در گفت و گو با کانال Lado B گفت: گی یرمو بعد از تأخیر برای شرکت در یکی از تمرینات مان گفت که موجودات فضایی او را دزدیده اند. او سپس درباره این موضوع و احساسش و مابقی ماجرا توضیحات کاملی داد. من مواردی را دیده ام که یک بازیکن رفته و دو روز بعد برگشته و گفته که غیبتش به خاطر دزیده شدن از سوی آدم فضایی ها بده است. گولی (گی یرمو مارینو) اما چنین بازیکنی نیست. او انسان درستی است. همه او را می شناسند.

ظاهراً مارینو برای اثبات ادعایش یک شماتیک از شیوه ربوده شدنش برای هم تیمی ها و مربیان سابق خود ترسیم می کند تا به آنها ثابت کند که راست می گوید.

لورنزتی ادامه داد: گولی شروع کرد به توضیح اینکه ناگهان گم و توسط موجودات فضایی ربوده شده است. او گفت که فضایی ها روحش را تسخیر کرده بودند و در تمام مدت سفرش با آنها او را زیر نظر داشتند. یادم هست که او چنین چیزهایی را به ما می گفت. راستش را بخواهید خود من هم به وجود موجودات فضایی اعتقاد دارم. گولی هم ماجرا را فوق العاده توضیح داد طوری که ما چاره ای جز باور کردن حرف هایش نداشتیم. شاید بهتر باشد خودش بیاید تا ماجرا را بهتر توضیح دهد اما در هر صورت او توسط موجودات فضایی ربوده شده بود. راستش نمی دانم که آیا گولی همان داستان را برای سامپائولی هم تعریف کرده یا نه. اگر هم تعریف کرده باشد، احتمالاً آنها بعد از آن با هم یک گپ خصوص داشته اند. با این حال با شناختی که من از گولی دارم، فکر می کنم که سامپائولی هم باید حرفش را باور کرده باشد. داستانی که او تعریف کرد، ارزش پخش در شبکه دیسکاوری یا چنین چیزی بود.

به گزارش خبرنگاران، پیشتر نیز دیه گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین در گفت وگویی با شبکه TyC آرژانتین ادعایی مشابه کرده و گفته بود که چند روز توسط آدم فضایی ها دزدیده و حتی به فضا برده شده بوده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33966

به "بهانه جالب بازیکن بوکاجونیورز برای تأخیر در شرکت در تمرینات؛ ربوده شدن توسط موجودات فضایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه جالب بازیکن بوکاجونیورز برای تأخیر در شرکت در تمرینات؛ ربوده شدن توسط موجودات فضایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید