5 تا از بهترین تورهای اقتصادی که می توانید در نظر بگیرید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سفره‌ای ماندگار مجبور نیستند آن را درگیر کنند - راه‌های زیادی برای فراتر رفتن از سبز بر ماجراهای لوکس در این روزها وجود دارد . اما هنگامی که برنامه‌ریزی یک تور لوکس با محیط‌زیست را برنامه‌ریزی می‌کنید , همیشه بهتر است با یک شرکت محترمانه کتاب رزرو کنید , جایی که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که جای پای کربن تان به حداقل می‌رسد . آن‌ها همچنین می‌توانند به نحوه انتخاب مناسب‌ترین راه ممکن کمک کنند . چه بخواهید در کامبوج رود مکونگ در کامبوج و یا در حاشیه یک آتشفشان در نیکاراگوئه شناور باشید , این چهار شرکت تور لوکس بیش از حد فراتر رفتند و تنها رد پاها را ترک کردند در حالی که ایجاد تقویت کننده, خلاق و خلاق را ایجاد می‌کنند .

5 تا از بهترین تورهای اقتصادی که می توانید در نظر بگیرید

ماجراهای پر کردن

در حرکتی برای کم کردن جای پای انسان‌ها روی اقیانوس‌ها , شرکت کوچک تور Peregrine Adventures - یک شرکت خواهر تا سال 2018 اعلام کرد که استفاده از تمامی پلاستیک‌های مورد استفاده را از بین می‌برد ( مانند straws , بطری‌های آب و کیسه‌های پلاستیکی ) بر روی عرشه کشتی و سفره‌ای فضایی انحصاری . و در تلاش برای کمک به اقتصاد در بنادر این شرکت , اکثر منابع غذایی در هر سفر به صورت محلی تامین خواهد شد . Peregine در حال حاضر یک شرکت کربن - خنثی است - نام تجاری که برای جبران انتشار گازهای گلخانه‌ای آن را خریداری می‌کند , و گروه را کوچک نگه می‌دارد تا استفاده از وسایل نقلیه بزرگ یا املاک گسترده را محدود کند .

دستگاه تنفس غواصی

ناوگان غواصی , با تمرکز بر روی قایق سازگار با محیط‌زیست , از رودخانه‌های مشهور جهان - از آمازون تا مکونگ , تمرکز دارد . Interacting با افراد محلی و یادگیری در مورد فرهنگ آن‌ها , یکی از most انواع تجربیات سفر است , و این چیزی است که جستجو کنندگان در سفره‌ای خود در اولویت و اولویت‌بندی هستند . در یک ماجرای اخیر , ما در مورد همه چیز از کسب معیشت در یک بازار شناور در یک بازار شناور به سفر شخصی از دوران کودکی برای تبدیل شدن به یک راهب یاد گرفتیم . ماجرای " مکونگ " از طریق کامبوج و ویتنام را که در هر نوبت با افراد محلی در تعامل است , بررسی کنید .

سفر Namu

از کشف یک جنگل ابر برای پیاده‌روی تا لبه یک آتشفشان , بیشتر از اپراتور مستقر در پاناما به دنبال ماجراهای لوکس و مجلل و لوکس خود به آمریکای مرکزی نیست . Namu lodges و یا تجربه‌های سازگار با محیط‌زیست را توصیه نمی‌کنند و این به این معنی است که اگر آن‌ها به شما بگویند که در شهر بهترین مکان است , این طور خواهد بود . علاوه بر این همه چیز کاملا قابل تنظیم است , بنابراین شما معمولا در زمان برنامه‌ریزی سفر , چند گزینه مختلف در منزل و فعالیت‌های خود دارید .

سفره‌ای Namus , کاستاریکا , پاناما و نیکاراگویه - یکی از هیجان‌انگیزترین ماجراها این شرکت , تور Eco - است . هر هتلی که در این برنامه سفر شامل می‌شود , با استفاده از اپراتورهای محلی برای تورهای خارج از سایت , نشان می‌دهد که پول شما به طور مستقیم به جامعه باز می‌گردد . علاوه بر این , انتظار داشته باشید که رستوران‌ها با استفاده از محصولات محلی که به صورت محلی تولید می‌شوند , پایدار باشند . این سفرها همچنین فرصتی برای تعامل با جامعه محلی از طریق یک روز داوطلب شدن به شما می‌دهند .

سفر Kuoda

سفر Kuoda یک کالای لوکس دیگر برای سفره‌ای مسافرتی سفارشی در سراسر پرو , بولیوی و اکوادور است . چیزی که ما به ویژه در مورد Kuoda دوست داریم شور و اشتیاق آن‌ها برای مردم و محیط‌های کشورهایی است که آن‌ها با آن‌ها کار می‌کنند - آن‌ها اغلب برای مشارکت در تلاش‌های انسان‌دوستانه , تبادل فرهنگی و دیگر تجارب mutually ترتیب می‌دهند .
Mery کالدرون موسس سفر گفت : ما مسئولیت‌های اخلاقی و اجتماعی خود را جدی می‌گیریم و 100 درصد متعهد هستیم که شخصیت و تمامیت هر مکان را حفظ کنیم - نه فقط آن‌هایی که از آن‌ها بازدید می‌کنیم , بلکه مکان‌هایی که ما آن را در نظر می‌گیریم " . عناصری از قبیل فرهنگ , میراث , و سنت‌های باستانی جوامع محلی ما کانون اصلی ما هستند ; ما معتقدیم که گردشگری در آمریکای جنوبی باید بهتر از آسیب عمل کند .

بنابراین در سال 2006 , هنگامی که کالدرون به یک اجتماع منزوی کوهستان Andean در دره مقدس برخورد کرد , او نیاز به یک مرکز آموزشی در این روستا را تشخیص داد و کوه‌های آند را در سال 2007 افتتاح کرد . امروزه بیش از دو سوم بچه‌های مدرسه communitys از مرکز آموزشی کوهستان آند بازدید می‌کنند و گروهی از مسافران Kuoda شادی اشتراک گذاری زمان خود برای حمایت از این دانشجویان در سفره‌ای آموزشی را تجربه کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها اولین کسانی هستند که به دبیرستان و دانشگاه می‌روند .

سبک Malawian

فقط به این خاطر که به رنگ سبز می‌روید , این به آن معنا نیست که شما نمی‌توانید چیزی برای به خاطر سپردن ماجراجویی تان به دست آورید . فقط مطمئن شوید که خرید شما به اقتصاد محلی کمک می‌کند , که یک شرکت تور لوکس خوب می‌تواند آن را انجام دهد . برای مثال , سبک Malawian با یک هدف در برنامه‌های سفر خود کار می‌کند .

در تور پارک ملی Luangwa Luangwa companys در زامبیا , مهمانان به سه شرکت پایدار براساس محدودیت‌های خود معرفی می‌شوند : پروژه Luangwa , نساجی قبیله‌ای و Mulberry mongoose . کیت ویلسون موسس کمپانی Mulberry ویلسون و تیم محلی او کابل‌های غیرقانونی را که توسط شکارچیان غیرقانونی در پارک پیدا شده‌اند را به قطعات زیبا تبدیل می‌کنند که همه چیز را از سکه‌های زامبیا گرفته تا پره‌ای guinea در طراحی آن‌ها وارد می‌کنند . نساجی قبیله‌ای درست بیرون پارک قرار دارد و این فروشگاه مشاغلی را برای جامعه محلی فراهم می‌کند که پارچه سنتی designed را برای فروش طراحی می‌کنند . همچنین در این منطقه Luangwa پروژه وجود دارد که بیشتر آن صنایع دستی آفریقایی را می‌فروشد و از طریق آموزش و ابتکارات برابری جنسیتی از جامعه محلی حمایت می‌کند .

سبک Malawian همچنین در immersion محلی در کیپ Maclear در سواحل دریاچه مالاوی قرار دارد که برای توسعه پایدار کیپ ورد , سازمانی است که برای ایجاد مشاغل پایدار برای ساکنین کار می‌کند و فرصتی برای اتصال authentically از طریق هنر و موسیقی به مسافران می‌دهد . از طریق این برنامه می‌توانید همه چیز را از درس‌های خصوصی گرفته تا یک کلاس آشپزی با یک خانواده محلی امضا کنید .

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6

به "5 تا از بهترین تورهای اقتصادی که می توانید در نظر بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تا از بهترین تورهای اقتصادی که می توانید در نظر بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید