بهترین کشتی های تفریحی استانبول، عکس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هرکسی که به استانبول سفر می نماید، عاشق این شهر عظیم و زیبا می گردد. جاذبه های تاریخی و مدرن، خیابان ها و مراکز خرید، غذاهای متنوع و گوناگون، شب های زنده و پرتلاطم استانبول از جمله دلایلی است که گردشگران را تشویق به خرید بلیط هواپیما استانبول می نماید.

بهترین کشتی های تفریحی استانبول، عکس

بهترین کشتی های تفریحی استانبولReviewed by تحریریه بلیط هواپیما on May 19Rating: 4.0بهترین کشتی های تفریحی استانبول و آغاز سفری با تفریحات هیجان انگیز.بهترین کشتی های تفریحی استانبول تا حدود زیادی به هتل های لوکس و مجلل شناور روی آب شباهت دارند که دارای چندین طبقه مجزا هستند.

آشنایی با بهترین کشتی های تفریحی استانبول

استانبول، یکی از محبوب ترین مقاصد جهانگردی دنیا است که سالانه از میلیون ها جهانگرد استقبال می نماید. هرکسی که به استانبول سفر می نماید، عاشق این شهر عظیم و زیبا می گردد.

جاذبه های تاریخی و مدرن، خیابان ها و مراکز خرید، غذاهای متنوع و گوناگون، شب های زنده و پرتلاطم استانبول از جمله دلایلی است که جهانگردان را تشویق به خرید بلیط هواپیما استانبول می نماید. اما یکی دیگر از مهم ترین و اصلی ترین دلایل سفر جهانگردان به استانبول تفریح های رنگارنگ و مهیج بی شمار است.

یکی از محبوب ترین تفریحاتی که از طرف جهانگردان با استقبال بی نظیر روبرو می گردد، کروز با کشتی های تفریحی است. در تنگه بسفر استانبول کشتی های تفریحی زیادی وجود دارند. انواع کشتی های کروز با امکانات متفاوت در آب های دریای مدیترانه جهانگردان را به گردش برده و با ارائه انواع خدمات مهیج و سرگرم نماینده، خاطره ای فراموش نشدنی از استانبول برایشان رقم می زنند. پس اگر بلیط هواپیما استانبول در دستان شماست در ادامه با معرفی بهترین کشتی های تفریحی استانبول همراه ما باشید.

در اسکله های استانبول کشتی های گوناگونی برای تفریح وجود دارند و قیمت بلیط هایشان متفاوت از یکدیگر هستند، اما برای تفریح و گردش معمولا از کشتی های کروز استفاده می گردد. بهترین کشتی های تفریحی استانبول شامل سفر با کاستا کروز (Costa Cruises)، تورهای کروز (MSC) و کروز سلبریتی (Celebrity) هستند.

شاید سوال کنید که کشتی های تفریحی کروز از چه امکاناتی برخوردار هستند، به کدام سواحل استانبول سفر می نمایند و زمان آغاز سفر کشتی ها چه موقع است … . پاسخ تمامی این سوالات را تمام و کمال برایتان شرح می دهیم.

برای آن دسته از جهانگردانی که به دنبال تفریحات هیجان انگیز هستند، کشتی کروز به شدت توصیه می گردد. زیرا که تفریح بسیار هیجان انگیزی در این کشتی تجربه خواهند کرد. تمام کشتی های کروز به هتل های لوکس و مجلل شناور روی آب شباهت دارند که دارای چندین طبقه هستند.

تصور این که در مکانی با منظره دور تا دور دریا نشسته باشید و آرام آرام حرکت کنید، فوق العاده است! شنیدن صدای آرام آب در سیاهی شب آرامش خاصی دارد. تماشای دریاهای مرمره و سیاه، جایی که دو شهر را به هم متصل نموده اند، بسیار لذت بخش است. سعی کنید در سفر به استانبول حتما سوار یکی از بهترین کشتی های تفریحی استانبول شوید و تجربه ای متفاوت از تفریحات این شهر عظیم و شگفت انگیز به دست آورید. مطمئن باشید عاشقش می شوید.

اگر ترس از دریا و کشتی دارید، حتما قبل از هر چیزی بر ترس خود غلبه کنید و سپس سراغ بهترین کشتی های تفریحی استانبول بروید. زیرا که در غیر این صورت هیچ لذتی از کروز نخواهید برد.

بهترین کشتی های تفریحی استانبول

زمانی که در استانبول تصمیم می گیرید به یکی از تفریح های هیجان انگیز بپردازید، ابتدا به امکانات آن توجه می کنید. درباره کشتی های تفریحی استانبول باید گفت که تمام کروزها معمولا دارای یک سری امکانات عمومی مشترک هستند.

این امکانات شامل موسیقی زنده، شنا، بازدید از مراکز خرید، انوع غذاها و دسرها هستند و تنها بخش کوچکی از تفریحات کشتی ها به حساب می آیند. کشتی های کروز در هیچ بندری توقف نمی نمایند و از سواحل و جزیره ها عبور می نمایند تا به جهت مورد نظرشان برسند. کشتی های کروز استانبول به جزایر یونان هم سفر انجام می دهند و در طول این جهت مسافران دریاهای زیبا و تمیز بسیاری با وسعت زیاد مشاهده می نمایند.

رستوران های لوکس کشتی های تفریحی استانبول

البته که در بین تمامی تفریحات رنگارنگ در کشتی های کروز، یکی از مهم ترین موارد به غذا و غذاخوری مربوط می گردد. در کشتی های تفریحی استانبول رستوران های لوکس و استاندارد ساخته شده اند که برای مسافران غذا و نوشیدنی های باکیفیت آماده و سرو می نمایند.

تنوع غذایی در منوی رستوران کشتی کروز زیاد است و مسافران می توانند انواع غذاهای دریایی شامل میگو، ماهی، غذاهای محلی، کباب و فینگرفودها امتحان نمایند. رستوران های بعضی کشتی ها در طبقات بالاتر قرار دارند و مسافران می توانند غذ ای خود را در عرشه کشتی نوش جان نموده و لذت ببرند. در هر صورت لذت غذا خوردن در کشتی کروز بی نظیر است.

قیمت بلیت کشتی های تفریحی استانبول

از آن جایی که کشتی های تفریحی استانبول از جمله بهترین تفریحات استانوبل هستند، بنابراین می توانند کمی پر هزینه باشند. اما مطمئن باشید به دست آوردن چنین تجربه ای قطعا ارزش دارد و هرگز فراموشتان نمی گردد. البته در نظر داشته باشید که چنین هزینه ای در کشور ترکیه کاملا معقول و مناسب است.

هرچند امروزه با افزایش جهانگردان در استانبول نرخ تفریحات نسبتا کاهش یافته است. چنان چه قصد داشته باشید همراه تور جهانگردی سوار کشتی تفریحی شوید، هزینه ای حدود 120 لیر تا 600 لیر متحمل خواهید شد. اما در غیر این صورت، هزینه ای حدود 25 لیر برای بلیت دوطرفه پرداخت خواهید کرد.

بهترین زمان استفاده از کشتی های تفریحی استانبول

بهترین فصل هایی که می توانید نهایت لذت را از کشتی های تفریحی استانبول ببرید، اواخر بهار و تابستان هستند. در این فصول هوای سرد ترکیه کم کم از کشور خارج شده و جایش را به آب و هوای خنک و دلنشین می دهد. برنامه های کشتی ها نیز معمولا از ساعت 18 عصر آغاز شده و تا 1 بعد از نیمه شب ادامه می یابد. کسانی که برای مناسبت های خاص مانند ماه عسل، تولد، خواستگاری و … از کشتی های تفریحی استفاده نمایند، برنامه ها و تدارکات خاصی در نظر گرفته می شوند.

کشتی های تفریحی استانبول در تنگه بسفر

تنگه بسفر استانبول 30 متر طول دارد و کشتی های تفریحی در آن به حرکت درمی آیند. مسافران اسکله های زیادی چون اسکله امین اونو، بشیکتاش و کاباتاش را در عبور از تنگه بسفر مشاهده خواهند کرد. در طول این جهت مکان های تاریخی زیادی از قبیل پل های زیبا و کاخ های دوره عثمانی وجود دارند که تماشای آن ها برای مسافران بسیار جذاب است.

کشتی های تفریحی در ساحل دالیا

یکی از معروف ترین سواحل استانبول برای سوار شدن به کشتی های تفریحی، ساحل دالیا است. این ساحل در نزدیکی استانبول واقع شده است و مسافران می توانند در این ساحل علاوه بر سوار شدن به کشتی های تفریحی، پیاده روی و شنا نیز بنمایند، حمام آفتاب بگیرند و در کافه ها و رستوران ها غذا و نوشیدنی میل نمایند.

کشتی های تفریحی در سواحل جزایر آدالار

سواحل جزایر آدالار، یکی از آرام ترین و بکرترین سواحل استانبول است. جزایر آدالار از 9 جزیره متفاوت و نزدیک به هم تشکیل شده است. هتل های زیبا و مجلل زیادی در سواحل این جزیره ها وجود دارند. سوار شدن به کشتی تفریحی در این ساحل نیز یکی از به یاد ماندنی ترین تجربه ها در سفر به استانبول خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: گردشبان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32356

به "بهترین کشتی های تفریحی استانبول، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کشتی های تفریحی استانبول، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید