به یونان و بخش روم نشین قبرس پاسخ می دهیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز چهارشنبه در سخنانی گفت: شنبه از کشتی حفاری فاتح بازدید و ضمن مشاهده فرایند کار از نزدیک، میزان ذخایر جدید را اعلام خواهیم کرد.

به یونان و بخش روم نشین قبرس پاسخ می دهیم

رئیس جمهور ترکیه در نشست حزب حاکم عدالت و توسعه در این خصوص تهدید کرد: عدم پای بندی یونان و بخش روم نشین قبرس به تعهدشان در قبال اتحادیه اروپا و ناتو را در میدان پاسخ خواهیم داد.

وی در اشاره به بحران قره باغ نیز گفت: حاضر به هر گونه حمایت از براداران آذربایجانی خود هستیم. چرا در مورد حمایت های اعضای گروه مینسک (از ارمنستان) حرف نمی زنید؟ این همه سلاح و مهمات از روسیه و فرانسه ارسال می شود، چرا در این خصوص صحبت نمی کنید؟

اردوغان افزود: اگر حقوق بشر و دموکراسی در جهان وجود دارد و شما هم به عنوان سران مشترک گروه مینسک که 30 سال پیش تشکیل شد، موظف به حل این بحران (قره داغ) هستید، خود را به فراموشی نزنید و این مذاکرات را پایان دهید و این منطقه را به صاحب اصلی آن بازگردانید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42424

به "به یونان و بخش روم نشین قبرس پاسخ می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به یونان و بخش روم نشین قبرس پاسخ می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید