تاریخ انقضای وزیر پرسپولیسی تمام شده؛ دوستان دنبال لغت تازه بگردند!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است این تیم فقط حمایت خدا و طرفداران را دارد و هیچ نهاد یا ارگانی از پرسپولیس حمایت نکردند.

تاریخ انقضای وزیر پرسپولیسی تمام شده؛ دوستان دنبال لغت تازه بگردند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس چند وقتی است برای زندگی به دبی رفته و میخواهد با توسعه آموزشگاه فوتبال خود در کشور امارات هم فعالیت کند. با این حال سپهر از بازی های تیم محبوش غافل نمی گردد. بعد از فزونی پرسپولیس مقابل تراکتور قهرمانی در سوپر جام دقایقی فرصت شد تا در مورد مسائل مختلف با حیدری گپ بزنیم که در ادامه می خوانید.

چه شد تصمیم گرفتی برای زندگی به دبی بروی؟

اول باید بگویم من ارتباطم را با ایران قطع نکردم و در رفت و آمد هستم. در چند نقطه ایران آموزشگاه فوتبال دارم و به همین علت هر چند روز یکبار به تهران می آیم و بر می گردم. محل زندگی ام را به دبی بردم چون قصد داشتم کارم را توسعه بدهم و پیشرفت کنم. به امید خدا از چند وقت دیگر هم اکادمی خودم را در دبی تاسیس می کنم تا ببینیم چه پیش می آید.

وقتی می خواستی خانه تهیه کنی متوجه شدی با ژوران ویرا سرمربی سابق سپاهان که تو در لیگ هفتم به تیمش گل قهرمانی پرسپولیس را زدی همسایه شدی. از این ماجرای جالب برای ما بگو.

واقعیت این است که خودم هم از این موضوع خیلی تعجب کردم. خب من به همراه همسرم مشغول بازدید از چند واحد مسکونی در برج خلیف دبی بودیم تا یکی از آن ها را بپسندیم؛ وقتی انتخابمان قطعی شد به من گفتند دقیقا در همان طبقه ویرا سرمربی سابق سپاهان زندگی می نماید. این موضوع خیلی برایم جالب بود و به این فکر کردم که جهان چقدر کوچک است و ما بعد از 13 سال اینجا در دبی به هم رسیدیم. واقعا بعد از شنیدن اینکه همسایه ویرا شدم تمام اتفاقات 28 اردیبهشت 87 و زدن گل قهرمانی در ذهنم مرور شد. به هرحال من برای ویرا آرزوی سلامتی و موفقیت دارم چون مربی قابل احترامی است.

بازی پرسپولیس مقابل تراکتور را دیدی؟

مگر می گردد پرسپولیسی باشی و بازی هایش را دنبال نکنی. هرجای جهان که باشم قطعا موقع بازی های تیم محبوبم پای تلویزیون هستم و بازی ها را دنبال می کنم. به نظرم پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و با وجود اینکه بازیکنان ملی پوش دیر به تمرینات اضافه شدند و خسته بودند در طول 90 دقیقه سوار بر بازی بود. من فکر می کنم روز خوب محمدرضا اخباری بود وگرنه پرسپولیس می توانست با اختلاف گل بیشتری تراکتور را ببرد. به این تیم فقط قهرمانی می آید و پرسپولیس کاملا شایسته این جام بود و خوشحالم به آن رسید.

پرسپولیس در این سال ها تقریبا همه جام ها را گرفت به نظرت تا چه زمانی این موضوع ادامه خواهد داشت؟

پرسپولیس در این چند سال همه جام ها را گرفت چون کاملا شایسته این اسم ها بود. پرسپولیس با این کیفیت در هر جامی مدعی قهرمانی است. اگر این کادر فنی و بازیکنان حفظ گردد و ثبات در تیم وجود داشته باشد هیچ تیمی حریف پرسپولیس نمی گردد. این پرسپولیس دست بقیه تیم ها را از جام دریافت کوتاه می نماید و نمی گذارد چیزی به سایر تیم ها برسد.

می دانم این بحث تکراری است ولی چون هر دفعه مطرح می گردد من هم مجبورم بپرسم. طی چند وقت گذشته بازهم از سوی استقلالی ها موضوع حمایت وزیر از پرسپولیس اسم شد. در این خصوص صحبتی داری؟

واقعا این موضوع تکراری و کسل کننده شده است. پرسپولیس روی غیرت و کوشش کادرفنی و بازیکنانش هر سال قهرمان شده و از سوی هیچ نهاد و ارگانی حمایت نمی گردد. اگر حمایت می شد که این همه مشکل اقتصادی نداشت. پرسپولیس فقط حمایت خدا و هوادارانش را دارد و تاریخ انقضای این حرف ها و جمله وزیر پرسپولیسی به انتها رسیده است. به نظرم دوستان باید دنبال لغت نوی بگردند.

ادامه لیگ را چطور می بینی؟

قطعا من هنوز سر حرفم هستم و به نظرم پرسپولیس با ادامه این فرایند زودتر از انتها فصل قهرمان لیگ خواهد شد. هیچ تیمی را در لیگ رقیب جدی برای قهرمانی نمی بینم و پرسپولیس با اختلاف با کیفیت ترین تیم لیگ است. البته این به معنای دست کم دریافت یا ضعیف بودن تیم های دیگر نیست ولی بعید می دانم تیمی در این فصل حریف پرسپولیس گردد.

این روزها شایعه جدایی اسکوچیچ به گوش می رسد؛ نظرت در این خصوص چیست؟

به نظرم اسکوچیچ خوب کار کرد و مهم تر از مسائل فنی آرامشی بود که به تیم تزریق کرد. اسکوچیچ و کادرش بی حاشیه کار کردند و نتایج خوبی هم دریافتد به ه نظرم اصلا به صلاح نیست که این کادر تغییر کند. با توجه به فاصله کم به جای مانده تا بازی های دور بعد ممکن است تفکر نو خیلی به ضرر تیم ملی گردد و این موضوع کاملا خطرناک است.

خبر ورزشی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59751

به "تاریخ انقضای وزیر پرسپولیسی تمام شده؛ دوستان دنبال لغت تازه بگردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انقضای وزیر پرسپولیسی تمام شده؛ دوستان دنبال لغت تازه بگردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید