تبریک مدیرعامل همراه اول به فرنگی کاران در مسابقات جهانی نروژ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شب گذشته یکشنبه 18 مهر 1400 شاهد رقابت نهایی تعدادی از کشتی گیران فرنگی کشورمان در مسابقات کشتی قهرمانی دنیا 2021 نروژ بودیم که توانستند با کسب دو مدال طلای دیگر نتیجه تاریخی 4 مدال طلا و 2 مدال برنز، برترین نتیجه مدالی تاریخ کشتی فرنگی ایران در ادوار مسابقات دنیای را به دست آورند.

تبریک مدیرعامل همراه اول به فرنگی کاران در مسابقات جهانی نروژ

شب گذشته محمدرضا گرایی و میثم دلخانی در ملاقات فینال سه وزن سرانجامی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2021 در اسلو مرکز نروژ، توانستند به ترتیب در اوزان 67 و 63 کیلوگرم با غلبه بر کشتی گیران روسی و گرجستانی، اسم قهرمانی دنیا را از آن خود نمایند.

پیش از این هم محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم با شکست حریف مجارستانی خود توانست مدال خوشرنگ طلای دنیای را به نام خود کند؛ علی اکبر یوسفی نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران هم در وزن 130 کیلوگرم برای نخستین بار در تاریخ کشور به مدال طلای دنیای این وزن دست یافت.

محمدعلی گرایی و پژمان پشتام هم به ترتیب نمایندگان اوزان 77 و 82 کیلوگرم این دوره از رقابت های دنیای بودند که توانستند به مدال برنز دست یابند.

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در سرانجام رقابت های دنیای نروژ با کسب مجموعا 4 مدال طلا و 2 مدال برنز، بر سکوی نایب قهرمانی دنیا ایستاد و برترین نتیجه مدالی تاریخ کشتی فرنگی ایران در ادوار مسابقات دنیای را رقم زد.

مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول به اسم مدیرعامل نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی اقتصادی فدراسیون کشتی ایران، در پیامی این موفقیت را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان کشتی کشورمان تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 65807

به "تبریک مدیرعامل همراه اول به فرنگی کاران در مسابقات جهانی نروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک مدیرعامل همراه اول به فرنگی کاران در مسابقات جهانی نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید